Podravka reklamuje 'pomidory dojrzałe w słońcu Południa'
Podravka prowadzi - pod hasłem "Pomidory dojrzałe w słońcu Południa" - skierowaną do kobiet kampanię swoich produktów pomidorowych. Reklamy zamieszczane w prasie i internecie zawierają przepisy na dania z tych warzyw.
Kampania reklamowa, którą Podravka prowadzi pod hasłem "Pomidory dojrzałe w słońcu Południa", zachęca odbiorców do wykorzystania w kuchni produktów z tych warzyw innych niże koncentraty. Dlatego wykorzystywane w tej akcji layouty nie tylko promują należące do firmy marki 'Pomidory całe bez skórki' i 'Pomidory krojone', lecz także zawierają przepisy na potrawy z ich udziałem, co podkreśla slogan "Szybki i wartościowy obiad? Teraz to możliwe!". Kampania jest skierowana do kobiet w wieku od 25-49 lat, mających średnie lub wyższe wykształcenie i żyjących w miastach powyżej 200 tysięcy mieszkańców.
Trwająca od początku lutego akcja obejmuje prasę kobiecą, zdrowotną i kulinarną (m.in. 'Twój Styl', 'Samo Zdrowie', 'Kuchnia'), działy kulinarne portali Onet.pl i Gazeta.pl oraz serwisy o zdrowiu, urodzie, rodzinie i gotowaniu zgrupowane w pakiecie "Ona na obcasach". Kreację kampanii - zaplanowanej na trzy miesiące - przygotowała agencja reklamowa Graf, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Podravka reklamuje 'pomidory dojrzałe w słońcu Południa'