SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Polityka" zdecydowanym liderem

Największe tygodniki opinii w dalszym ciągu notują coraz mniejszą sprzedaż.

 "Polityka" zachowała w listopadzie 2005 roku pozycję lidera sprzedaży wśród tygodników opinii - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
 
Średnia sprzedaż "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy)  wyniosła 176 286 egz.. Drugie miejsce zajął "Wprost" spychając na trzecią pozycję "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska),

Spory spadek zanotował tygodnik "Przekrój" - coraz słabsze wyniki notuje "Ozon".

Warto zwrócić uwagę na wzrost sprzedaży tygodników katolickich - "Gościa Niedzielnego" i "Tygodnika Powszechnego".

 

Tytuł
NakładSprzedaż
Politykalistopad 2004289345203385
Politykalistopad 2005266318176286
Wprostlistopad 2004292700154963
Wprostlistopad 2005265893153576
Newsweeklistopad 2004305031157703
Newsweeklistopad 2005253274151221
Gość Niedzielnylistopad 2004150877113541
Gość Niedzielnylistopad 2005168742126782
Przekrójlistopad 2004181647101492
Przekrójlistopad 200514410084090
Ozonlistopad 20058878037620
Przeglądlistopad 200410450036648
Przeglądlistopad 20058500034700
Tygodnik Powszechnylistopad 20043900020518
Tygodnik Powszechnylistopad 20055041321989

 Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem jest "Angora", wyprzedzając "Forum".

 

Tygodnik Angoralistopad 2004393275252576
Tygodnik Angoralistopad 2005406589262377
Forumlistopad 20044461821999
Forumlistopad 20053833321381

Dane za październik 2005

Dołącz do dyskusji: "Polityka" zdecydowanym liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl