SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polo TV tuż za Vivą, Eska TV w górę, MTV w dół

Liderem oglądalności wśród kanałów muzycznych i młodzieżowych była w styczniu br. nadal Viva Polska, ale na drugim miejscu znalazło się Polo TV. Najwięcej zyskała Eska TV, a największy spadek zanotowała stacja MTV Polska.

Udział telewizji Viva Polska wyniósł w styczniu 2012 roku 0,49 proc., po spadku względem stycznia 2011 roku o 15,5 proc. Na drugim miejscu pojawił się nadający od maja ub.r. kanał Polo TV, którego wynik to trochę ponad 0,26 proc. Na trzecią pozycję z drugiej spadła stacja 4fun.tv - jej udział zmalał o 10,8 proc. do niemal 0,26 proc.

Czwarte miejsce zajęła Eska TV, która zanotowała wzrost udziału o 0,93 proc. do 0,19 proc. Stacja ta zyskała najwięcej w zestawieniu. Najwięcej stracił natomiast będący na piątej pozycji kanał MTV Polska, którego udział spadł o 32,4 proc. do 0,19 proc.

Na siódmym miejscu zadebiutowała stacja z polskimi przebojami Kino Polska Muzyka, która jest monitorowana przez Nielsena od stycznia br. Jej udział wyniósł 0,03 proc.

styczeń wszyscy 4+
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
VIVA Polska 41 531 0,582 34 213 0,492
Polo TV - - 18 189 0,262
4fun.tv 20 571 0,288 17 897 0,257
Eska TV 7 144 0,100 13 432 0,193
MTV Polska 19 816 0,278 13 049 0,188
VH1 Europe - - 2 283 0,033
Kino Polska Muzyka - - 1 770 0,025
Czworka Polskie Radio - - 748 0,011
Rebel.tv 431 0,006 728 0,010


W grupie widzów w wieku 13-29 lat, kolejność stacji w czołówce była nieco inna. Liderem była Viva Polska, która miała 1,15 proc. udziału (spadek o o 40 proc.). Wiceliderem został kanał 4fun.tv (0,74 proc. udziału, spadek o 9,7 proc.), na podium znalazł się jeszcze kanał Polo TV (0,68 proc.).

W tej grupie najwięcej zyskała także Eska TV (142,7 proc.), a najwięcej straciła również telewizja MTV Polska - jej udział spadł niemal o połowę. 

styczeń wszyscy 13-29
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
VIVA Polska 20 004 1,913 11 641 1,147
4fun.tv 8 620 0,824 7 546 0,744
Polo TV - - 6 896 0,680
Eska TV 2 795 0,267 6 578 0,648
MTV Polska 11 191 1,070 5 494 0,542
VH1 Europe - - 703 0,069
Rebel.tv 145 0,014 249 0,025
Kino Polska Muzyka - - 53 0,005
Czworka Polskie Radio - - 52 0,005


W dziesiątce najchętniej oglądanych programów w kanałach muzycznych i młodzieżowych w styczniu br. siedem pozycji umieściła stacja Viva Polska. Na topie znalazł się discopolowy magazyn stacji “Disco ponad wszystko”, który zgromadził maksymalnie 176 tys. widzów. Pozostałe trzy programy pochodziły z anteny 4fun.tv. 

Raport top programów wszyscy 4+
Program Stacja AMR SHR %
DISCO PONAD WSZYSTKO VIVA Polska 175 571 2,59
IN & OUT /PROGR.MUZ./ VIVA Polska 163 495 1,84
LOWY KROLA DISCO VIVA Polska 160 798 1,46
NEWS /PROG.MUZ.INFO.POL./ 4fun.tv 147 636 1,63
100% VIVA VIVA Polska 139 420 2,05
CYBERMARIAN /PROG.ROZR./ 4fun.tv 131 521 0,95
VIVA HITS POLSKA /PROG.MUZ.POL./ VIVA Polska 130 007 2,43
PL TOP 10 / PROG.MUZ.POL./ VIVA Polska 122 412 0,82
WEEKEND SPECJALNY /PROG.MUZ.POL./  4fun.tv 118 309 1,12
O CO KAMAN? /PROG. MUZ. POL./ VIVA Polska 116 004 0,94

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Polo TV tuż za Vivą, Eska TV w górę, MTV w dół

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek1991
Chciałbym ujrzeć umowę miedzy Viacom-em a Cyfrowym Polsatem ... Nie wpuszczają żadnych stacji muzycznych na swoja listę ( 2,5 milinów abonentów ... nie każdy potrafi dodać stacje FTA) , w zamian maja prezenterkę do nowego Show
0 0
odpowiedź
User
Demspey & Makepeace na tropie
Cyfrowy Polsat przegina !!!!!!!!! . Mogliby by wreszcie dodać z FTA REBEL TV, Virgin radio TV (świetna włoska stacja muzyczna) , Czwórka. A pierdoły cały czas dodają..... Czekam jeszcze na Kino Polska Muzyka. Ci co lubią muzykę, chyba do jasnej c..... mogą na coś liczyć ?
0 0
odpowiedź
User
Jasio
Najbardziej porażające są te liczby widzów, z których wynika, że de facto nikt tych "telewizji" nie ogląda.
0 0
odpowiedź