Polomarket notuje rekordy dzięki aplikacji mobilnej
Sieć sklepów Polomarket poinformowała, że dzięki wprowadzonej w ubiegłym roku aplikacji mobilnej znacząco powiększyła swój program lojalnościowy. Detalista zbliża się już do 1,5 mln łącznie wydanych kart plastikowych i elektronicznych.
Z końcem sierpnia 2019 roku Grupa Polomarket uruchomiła nową aplikacją mobilną. Według informacji udostępnionych przez firmę, w ciągu niespełna pół roku pobrało ją kilkaset tysięcy nowych użytkowników.
Do tej pory w aplikacji wprowadzono m.in. jednorazowe, indywidualne kupony promocyjne na wybrane produkty oraz możliwość prezentacji produktów promocyjnych w formie wideo. Ponadto detalista udostępnił klientom kilka akcji lojalnościowych, w których mogli zbierać e-znaczki przy użyciu aplikacji.
Będą nowości w aplikacji Polomarketu
– Wprowadzenie aplikacji mobilnej było kolejnym istotnym etapem w procesie digitalizowania naszej komunikacji i okazało się ogromnym sukcesem. Pozwoliło nam rozszerzyć program lojalnościowy POLOkarta o kilkaset tysięcy zupełnie nowych użytkowników, a także wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z Klientem przy wykorzystaniu zintegrowanej trzyetapowej komunikacji e-mail, mobile push i sms. Dzięki czemu uzyskujemy wyjątkowo wysokie CTR przy optymalnych kosztach każdej kampanii, precyzyjnie docierając do naszych klientów – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu Polomarket.
Polomarket zapowiada wprowadzenie kolejnych nowych i wygodnych rozwiązań w aplikacji w II kwartale 2020 r.
Dołącz do dyskusji: Polomarket notuje rekordy dzięki aplikacji mobilnej