Polskie Radio dla Zagranicy z kampanią reklamową
W tym tygodniu rozpoczyna się kampania reklamowa Polskiego Radia dla Zagranicy, podkreślająca znaczenie tej anteny. Ma dotrzeć do osób mieszkających w naszym kraju, jak i poza jego granicami.
Ogłoszenia reklamowe zostaną zamieszczone w portalach internetowych, gazetach codziennych (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita), tygodnikach (Wprost, Polityka). Dodatkowym wsparciem akcji będą billboardy w metrze warszawskim, z uwagi na to, że jest ono jednym z najpopularniejszych środków transportu, z którego korzystają zarówno Warszawiacy, jak i obcokrajowcy.
Autorem kreacji jest Paweł Miszewski. Za planowanie mediów odpowiada Biuro Promocji Polskiego Radia.
Polskie Radio dla Zagranicy posiada ofertę programową o formacie informacyjno-publicystycznym w siedmiu językach (angielski, niemiecki, ukraiński, rosyjski, białoruski, hebrajski, polski).
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio dla Zagranicy z kampanią reklamową