SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ponad 2 mln widzów „Przyjaciółek”. Polsat przegrywa tylko z TVP1

Czwarty sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 2,06 mln osób. Polsat w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Do tej pory największą widownię zgromadził trzeci odcinek serialu.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze odcinki czwartej edycji „Przyjaciółek” (emitowane w czwartki o godz. 21.10, począwszy od 11 września br.) oglądało średnio 2,06 mln widzów. Przełożyło się to na 13,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 13,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

 

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek nowego sezonu. Obejrzało go 2,10 mln widzów.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

11-09-2014

21:09:37

2 044 623

13,72%

13,09%

18-09-2014

21:09:16

2 024 612

13,48%

14,12%

25-09-2014

21:10:35

2 100 840

14,29%

13,97%

Średnio:

2 056 695

13,83%

13,73%


Dla porównania, wszystkie odcinki trzeciej edycji serialu, pokazywane wiosną br., śledziło średnio 2 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 13,36 proc. oraz 14,70 proc. udziału (więcej na ten temat). Jesienią ub.r. serial nie był emitowany.

Polsat w czasie emisji „Przyjaciółek” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należy do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 18,29 proc. udziału. Na trzecim miejscu znajduje się TVN („Ugotowani” oraz „Kuchenne rewolucje”; 11,78 proc.), a na czwartym - TVP2 (filmy fabularne; 8,24 proc.).

 


Również wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat jest wiceliderem rynku, ale pierwsze miejsce należy tutaj do TVN. Dalej plasują się Dwójka i Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 720 894

18,29%

10,61%

Polsat - Przyjaciółki 4

2 056 695

13,83%

13,73%

TVN

1 752 176

11,78%

14,32%

TVP2

1 224 868

8,24%

10,99%

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

Dołącz do dyskusji: Ponad 2 mln widzów „Przyjaciółek”. Polsat przegrywa tylko z TVP1

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
dobry wynik, jak na taki słąby serial
0 0
odpowiedź
User
mega
ależ sponsorowany artukuł; Polsat mąci na swoją stronę, żeby ratowaćz klęski PR-owo co sie da; najpierw TZG hitem (sic!) teraz ten gniot; TVN bije was na łeb na szyję; nie dość że w 16-49 już wynika to z samej tabelki, to myslę, że po słabych ugotowanych same rewolucje kuchenne odstawiają was o milę; od kiedy to mierzy się ogrom sukcesu dotarciem do 16-49???

0 0
odpowiedź