SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Powstaje Be Viacom, międzynarodowa struktura sprzedażowa

Grupa Viacom International Media Networks stworzyła międzynarodową strukturę ds. sprzedaży z zakresu brand solutions - Be Viacom. Spółka oficjalnie poinformowała też o zmianie swojej nazwy.

Be Viacomu zajmie się opracowaniem rozwiązań komercyjnych dla wszystkich marek grupy, obejmującej kanały dla dzieci, młodzieży i dorosłych widzów. Działalność obejmie projekty sprzedażowe, oferty dedykowane z wykorzystaniem branded content, eventy, oferty sponsorskie, produkty licencjonowane oraz usługi digital media. W struktury Be Viacom wejdzie utworzony na początku tego roku w polskim oddziale Viacomu dział komercyjny.

- Nasze rozwiązania funkcjonują w ramach międzynarodowej struktury, zarządzanej przed zespół ekspertów, a przy tym są dostosowane do lokalnych potrzeb rynku - tłumaczy Agnieszka Gajzler, commercial partnerships director Viacomu w Polsce, która kieruje teraz działem komercyjnym spółki. W ostatnim czasie bowiem rozstali się z  nim wiceprezes ds. komercyjnych Maciej Kutak, który stworzył dział (więcej na ten temat), a także zajmujący stanowiska menedżerskie Ewa Wituszyńska (poznaj szczegóły) i Mariusz Wyglądała (dowiedz się więcej).

Grupa telewizyjna MTV Networks poinformowała także o rozpoczęciu funkcjonowania jako Viacom International Media Networks (nazwa używana była już od kilku miesięcy w komunikacji). Zmiana ta dotyczy nie tylko Polski, ale wszystkich międzynarodowych oddziałów. Viacom International Media Networks łączy portfolio kanałów MTV Networks International oraz stacji BET International i Paramount Pictures.

- Zmiana nazwy grupy pozwoli na podkreślenie pozycji Viacom jako wiodącej grupy mediowej, oferującej odbiorcom multimedialne rozwiązania telewizyjne, internetowe czy mobilne. Pokazuje również, że międzynarodowe rynki, wchodzące w skład koncernu są jedną z najbardziej rozwojowych części biznesu - komentuje Izabella Wiley, wiceprezes i dyrektor generalny Viacom International Media Networks w Polsce. Nasz oddział spółki zarządza 12 kanałami telewizyjnymi (m.in. Viva Polska, MTV Polska,  Comedy Central, Nickelodeon, MTV European, MTV Live HD) oraz siedmioma witrynami internetowymi.

Dołącz do dyskusji: Powstaje Be Viacom, międzynarodowa struktura sprzedażowa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
e-p
wodziałem kanał viacom blink - czarna rozpacz w kratkę.
0 0
odpowiedź