„Jego legendarność” w reklamie piwa Prażubr (wideo)
Trwa kolejna kampania reklamująca piwo Prażubr (produkowane przez Kompanię Piwowarską), dostępne w sprzedaży od dwóch lat. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, Platige Image, OTO Film, Juice Sound i Zenith.
Spot z kampanii pokazuje pradawnego żubra będącego brand hero piwa Prażubr. Bohater budzi podziw innych zwierząt w puszczy, które starają się naśladować jego zachowanie. Prażubr jest określany jako „jego legendarność, prostość i niepasteryzowaność”.
Piwo Prażubr zostało wprowadzone do sprzedaży wiosną 2016 roku. Było wtedy reklamowane jako „gatunek pierwotny niepasteryzowany”.
Nowa kampania obejmuje m.in. telewizję oraz internet.
Kreacją reklam zajęła się agencja PZL. Spot wyreżyserował Iwo Zaniewski, produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, udźwiękowieniem - studio Juice Sound, a postprodukcją - Platige Image. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: „Jego legendarność” w reklamie piwa Prażubr (wideo)