Group One wypromuje preparat na erekcję Tadalafil Maxigra
Serviceplan Health / Change Serviceplan (Group One) wygrał przetarg organizowany przez ZF Polpharma na stworzenie komunikacji ATL dla nowego produktu Tadalafil Maxigra.
Marka Maxigra to preparat bez recepty na zaburzenia erekcji i poprawę życia seksualnego. Nowy wariant produktu - Tadalafil Maxigra to pierwszy na rynku lek sprzedawany bez recepty, który zawiera tadalafil - najdłużej działającą substancję czynną na erekcję, która daje swobodę działania do 36 godzin.
Tadalafil Maxigra: „Teraz”
Kampania promująca nowy produkt oparta jest na idei: „Teraz” i prezentuje parę, która jest w pełnej gotowości do zbliżenia, kiedy tylko mają ochotę. Dzięki Tadalafil Maxigra mają swobodę działania, w związku z tym, wywiązuje się między nimi intymna gra zachęcająca do zacieśniania relacji i zbliżeń.
- Promocja nowego produktu to dla marki zawsze bardzo ważne wydarzenie. Jest swego rodzaju zwieńczeniem wielomiesięcznej pracy. Propozycja kreatywna Serviceplan Health / Change Serviceplan bardzo dobrze wpisuje się w przyjętą strategię komunikacji dla nowości i zdaniem konsumentów ma największy potencjał biznesowy - komentuje Sylwia Ducal, kierownik kategorii marketingowej marketing CHC, Polpharma.
Kampania została wyprodukowana przez studio produkcyjne Lemon, a wyreżyserowana przez Romana Przylipiaka. Za postprodukcję odpowiada spółka Xantus.
Dołącz do dyskusji: Group One wypromuje preparat na erekcję Tadalafil Maxigra