SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Producent whisky Jim Beam chce zdobyć kobiety

Przez ostatnie 216 lat firma Beam Inc., producent whisky Jim Beam, kierowała swoje wyroby niemal wyłącznie do mężczyzn. Teraz chce przyciągnąć także płeć piękną.

Z myślą o kobietach Beam wprowadza właśnie na rynek trzy nowe produkty - koniak Courvoisier z dodatkiem czerwonego wina, cierpką wódkę Pucker oraz niskokaloryczne koktajle Skinnygirl. Na początku przyszłego roku ma się także pojawić nowa linia czekoladowych likierów o nazwie Crave. Drink będzie mieszanką aromatów takich jak mięta, ostra papryka i wiśnia.

"Dwa lata temu 100 proc. naszych działań marketingowych było kierowanych do mężczyzn. Do kobiet nie zwracaliśmy się w żaden szczególny sposób." - stwierdził Kevin George, globalny szef marketingu w Beam.

Firma po raz pierwszy zauważyła, że ma szansę na dotarcie do kobiet w 2009 roku, kiedy wprowadziła Red Stag - odmianę Jim Beam z dodatkiem aromatu czarnej wiśni. Pomimo męskiej nazwy i umowy reklamowej z wytatuowanym wokalistą Kid Rockiem, okazało się, że kobiety kupowały słodszą mieszankę prawie trzy razy częściej niż zwykłego bourbona.

Nowa strategia nie oznacza, że Beam rezygnuje z mężczyzn. Producent liczy tutaj na szybszy wzrost niż cała branża dzięki wyższej marży na istniejących już markach, takich jak Beam Devil’s Cut i Makers 46. Chce także zdobyć rynki zagraniczne dzięki whisky Teacher’s Scotch i swoim innym głównym markom.

Dołącz do dyskusji: Producent whisky Jim Beam chce zdobyć kobiety

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl