Promocja Warszawy
200.000 € na promocję Warszawy w BBC, CNN i RTL
1 stycznia 2004 wszystkie hotele zrzeszone w Fundacji WDA zaczęły pobierać tzw. Warsaw Destination Donation - dobrowolną opłatę 1 euro za dobę hotelową. Goście, płacąc rachunek za pobyt w hotelu, informowani są o misji oraz celach WDA. Zdecydowana większość gości (ponad 95%) zgadza się na przekazanie symbolicznej opłaty 1 euro na Fundację. Przez cały rok 2004 udało się zebrać ponad 800 tysięcy złotych, czyli prawie 200 000 €. Wszystkie zebrane środki zostały przeznaczone na kampanie promocyjne Warszawy, m.in. w stacjach BBC World oraz CNN.
W ciągu kilku ostatnich tygodni Fundacja powiększyła się o kolejnych członków. Są to hotele: Polonia Palace oraz sieć Envergure – Kyriad Prestiże, Campanile i Premiere Classe, które już od 1 lutego 2005, zaczną zbierać levy od swoich klientów. Do WDA przystąpiły także tanie linie lotnicze Central Wings, Sky Europe oraz Easy Jet. Rośnie również zainteresowanie Fundacją wśród przedstawicieli mediów. Redakcje magazynu „Brief” oraz „Warsaw in Your Pocket” przystąpiły do Fundacji.
Rok 2005 to rok wielkich planów i przedsięwzięć WDA. Fundacja cały czas stara się o fundusze na kampanię reklamową Warszawy w wysokości 2 mln złotych. Planowane są kampanie reklamowe w stacjach BBC WORLD, CNN oraz niemieckiej RTL. Dodatkowo, najpiękniejsze i najbardziej interesujące miejsca Warszawy mają pojawić się na billboardach w całych Niemczech. Fundacja chce również stworzyć pakiety informacyjne dla turystów.
Dołącz do dyskusji: Promocja Warszawy