PromoScope - nowe narzędzie TEQUILABTL GROUP i Pentor
TEQUILABTL GROUP i Pentor Poznań wprowadzają na rynek nowe narzędzie pomagające prognozować skuteczność promocji sprzedaży. Badanie znalazło już pierwszego nabywcę - koncern Danone.
PromoScope bada przyrost liczby klientów i wzrost sprzedaży produktu pod wpływem zastosowanych mechanizmów promocyjnych. Pozwala również ocenić zmianę wizerunku marki. Powstało na bazie oferowanego wcześniej przez TEQUILABTL GROUP i Pentor Poznań badania o nazwie Promotion InSight.
- PromoScope pozwala nam ocenić efekty akcji promocyjnej jeszcze przed jej rozpoczęciem. Ma to ogromne znaczenie, ponieważ można w porę wyeliminować akcje, które wiadomo, że będą nieskuteczne. Jesteśmy również w stanie ocenić zmianę wizerunku marki, by ustalić czy jest zgodna z oczekiwaniami klienta. PromoScope nie jest opracowywane na podstawie teoretycznych założeń, lecz faktycznych reakcji konsumentów na dany bodziec promocyjny, co czyni je jeszcze bardziej wiarygodnym - mówi Rafał Kołodziej Strategic Director TEQUILABTL GROUP, współautor nowego narzędzia.
Dołącz do dyskusji: PromoScope - nowe narzędzie TEQUILABTL GROUP i Pentor