„Przełam lody” - Magdalena Różczka reklamuje mrożoną kawę Jacobs (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kawy rozpuszczalnej Jacobs (Mondelez Polska) zachęcająca do przygotowywania z niej kawy mrożonej. Twarzą akcji, prowadzonej pod hasłem „Przełam lody”, jest Magdalena Różczka.
W nowej reklamie Jacobs Magdalena Różczka pokazuje, jak z tej kawy rozpuszczalnej można przyrządzić kawę mrożoną. Aktorka jest twarzą reklamową tego produktu od roku, a latem ub.r. działania prowadzono pod hasłem „AbraKAWAbra” (przeczytaj o tym więcej).
Tegoroczna kampania przebiega pod hasłem „Przełam lody”. Oprócz reklamy z Różczką obejmuje spoty internetowe, których bohaterkami jest Kawowe Trio - Miętowa Ania, Sorbetowa Marta i Truskawkowa Zuza, symbolizujące różne wersje smakowe mrożonej kawy.
Wszystkie reklamy odsyłają do serwisu mrozonakawa.pl, w którym znajdują się przepisy na kawę mrożoną, quizy i zabawy oraz „Kawowe stylizacje” z udziałem bohaterek spotów internetowych. Na stronie jest też prowadzony konkurs, w którym należy zamieścić zdjęcie pokazujące mrożoną kawę i siebie w nawiązującej do niej stylizacji oraz puentujące to hasło. Autorzy zgłoszeń najlepiej ocenianych przez internautów codziennie wygrywają fartuszki i zestawy Jacobs do kawy mrożonej, a nagrodą główną są trzy kawowe sesje zdjęciowe, które zostaną opublikowane w „Twoim Stylu”.
Konkurs potrwa do 2 sierpnia, a jego obsługą zajmuje się agencja IQ Marketing (Poland). Natomiast stronę mrozonakawa.pl przygotowała agencja AtomClick.
Cała kampania obejmuje też media ATL, m.in. telewizję. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Przełam lody” - Magdalena Różczka reklamuje mrożoną kawę Jacobs (wideo)