Zmiany w biurze reklamy Wirtualnej Polski. Odchodzi Przemysław Mańkowski
Z końcem sierpnia z Wirtualnej Polski odchodzi Przemysław Mańkowski, szef biura sprzedaży. Biuro reklamy WP od początku września będzie pracować w nowej strukturze, w której wyodrębnione zostały trzy kluczowe obszary. Odpowiadają za nie Ewelina Milczarek, Beata Tłuczkiewicz i Andrzej Kamiński.
Z końcem sierpnia z WP odchodzi Przemysław Mańkowski, pełniący funkcję VP sales. Do WP dołączył w grudniu 2016 roku, początkowo w roli dyrektora sprzedaży agencyjnej i performance.
Zobacz: Tyle Wirtualna Polska oszczędzi po zwolnieniach. Na razie to koszty
Nowa struktura biura reklamy WP
W nowej strukturze biura reklamy rozwojem nowych produktów oraz narzędzia WP Ads zajmie się Ewelina Milczarek, która dołączy do WP i obejmie stanowisko sales transformation director.
Ma ma ponad 15-letnie doświadczenie w kierowaniu sprzedażą i rozwijaniu biznesu na rynkach B2B i B2C, które zdobyła, pracując w takich firmach, jak Google, Johnson & Johnson, GLAMI, indaHash i Domodi. Specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji strategii sprzedażowych oraz rozwijaniu nowych kanałów przychodowych. Ma doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi zespołami specjalistów. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Tak jak do tej pory sprzedaż programatyczną w biurze reklamy WP nadzorować będzie Beata Tłuczkiewicz. Dodatkowo w nowej roli inventory efficiency and growth director podlegać jej będzie rozwój sieci WPartner, czyli platformy SSP (Supply-Side Platform), która pozwala innym wydawcom na skuteczną monetyzację swoich powierzchni reklamowych dzięki autorskiej technologii WP.
Tłuczkiewicz związana jest z Wirtualną Polską od 2016 roku, od listopada 2022 pełni funkcję dyrektorki departamentu programmatic, zarządza zespołem analityczno-produktowym oraz technologicznym. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży mediów i reklamy internetowej, zdobywane m.in. w Agorze i Boryszew S.A. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, studiowała również na Mid Sweden University w Szwecji.
Zobacz: Wirtualna Polska jak Google i Facebook. Zapędza AI do reklamy
Andrzej Kamiński: z RASP do WP
Obsługą kluczowych klientów, sprzedażą agencyjną i regionalną będzie zarządzać Andrzej Kamiński, w roli sales director, któremu podlegać będzie również WP Brand Studio, wewnętrzna agencja content marketingowa. Andrzej Kamiński do biura reklamy WP dołączył w kwietniu tego roku. Zespołami sprzedaży kieruje od 23 lat.
Przez ostatnie 16 lat pracował w Ringier Axel Springer Polska, najpierw jako digital sales director, a następnie agency sales director. Wcześniej zajmował stanowisko dyrektora reklamy „Przeglądu Sportowego” w Marquard Media.
W drugim kwartale br. wpływy pionu mediowo-subskrypcyjnego Wirtualnej Polski Holding zwiększyły się tylko o 3,1 proc. do 180,67 mln zł, a w całym minionym półroczu - o 2,5 proc. do 347,05 mln. Łączne przychody firmy wzrosły w tych okresach odpowiednio o 5,9 i 9 proc., napędzane przez segment turystyczny.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w biurze reklamy Wirtualnej Polski. Odchodzi Przemysław Mańkowski