„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w lipcu 2016
Na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet w lipcu br. znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lipcu 2016 roku wyniosła 224 996 egz. i w porównaniu do lipca 2015 roku zmalała o 11,51 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 32,82 proc. do 160 838 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 86 840 egz., po spadku o 34,54 proc.
Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu sprzedawała się średnio w liczbie 77 078 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 44,22 proc.
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Przyjaciółka |
292 361 |
224 996 |
224 996 |
344 347 |
254 257 |
254 257 |
-11,51% |
Tina |
265 921 |
160 838 |
160 838 |
324 968 |
239 430 |
239 430 |
-32,82% |
Naj |
159 578 |
86 840 |
86 840 |
222 923 |
132 660 |
132 660 |
-34,54% |
Pani Domu |
119 143 |
77 169 |
77 078 |
202 484 |
138 271 |
138 180 |
-44,22% |
W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Przyjaciółka” - było to 15,19 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 8,86 proc., odnotowała tutaj „Naj”.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
lipiec |
czerwiec |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Przyjaciółka |
292 361 |
224 996 |
224 996 |
266 240 |
195 330 |
195 330 |
15,19% |
Tina |
265 921 |
160 838 |
160 838 |
262 454 |
164 622 |
164 622 |
-2,30% |
Naj |
159 578 |
86 840 |
86 840 |
157 933 |
95 281 |
95 281 |
-8,86% |
Pani Domu |
119 143 |
77 169 |
77 078 |
120 020 |
76 695 |
76 604 |
0,62% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w lipcu 2016