Przyjaciółka - rewolucyjna zmiana
Na przełomie stycznia i lutego 2003 roku
Tygodnik "Przyjaciółka" wprowadza rewolucyjną zmianę na rynku tygodników kobiecych. Na przełomie stycznia i lutego 2003 roku ukaże się 5/2003 numer "Przyjaciółki", po raz pierwszy wydrukowany na nowym powlekanym papierze LWC.
Dotychczas wszystkie tygodniki kobiece były drukowane na niepowlekanym papierze drzewnym SC. Przyjaciółka jako pierwszy i jedyny tygodnik kobiecy w Polsce sięgnęła po papier z wyższej półki - papier powlekany LWC, zarezerwowany dotychczas dla eleganckich magazynów takich jak Viva!, Claudia, Olivia oraz dla tygodników opinii takich jak Wprost, Newsweek, Polityka.
Przejście na druk na papierze tak wysokiej klasy pozwoli "Przyjaciółce" na doskonałe nasycenie kolorów, kontrastowy i równomierny zadruk. Dzięki wprowadzeniu nowego papieru strony "Przyjaciółki" będą miały o 30% większy połysk, będą dużo bielsze i gładsze. Przyjaciółka uzyskała tym samym jakość zdjęć niespotykaną dotąd w tygodnikach kobiecych. Drukowane na naszych łamach zdjęcia mają teraz o blisko 50% wyższy kontrast!
"Ogromna liczba stałych, lojalnych czytelniczek to największy skarb tygodnika "Przyjaciółka". Z myślą o nich staramy się stale podwyższać jakość naszego pisma. Mamy nadzieję, że również reklamodawcy nie pozostaną obojętni wobec wprowadzonych w tygodniku zmian. Nowy papier pozwoli im na masowe dotarcie z jakością porównywalną do eleganckich miesięczników." - mówi Izabela Zaleska - Dyrektor Grupy Przyjaciółka.
Wydawca "Przyjaciółki" - Edipresse stale inwestuje w tytuł. W 1999 roku została wprowadzona wkładka kulinarna do kolekcjonowana, która jest kontynuowana do tej pory z dużym sukcesem. W 2001 roku wydawca zwiększył objętość "Przyjaciółki" o 8 stron, co spowodowało, że tytuł ma najwyższą średnią objętość wśród pism w swoim segmencie. W 2002 roku została zwiększona gramatura papieru okładek numerów podwójnych.
Średnia sprzedaż Przyjaciółki za okres I-IX 2002 wyniosła 630.569 egz.
Dołącz do dyskusji: Przyjaciółka - rewolucyjna zmiana