'Przymierz się' w kampanii Programu Rozwoju Polski Wschodniej(wideo)
Pod hasłem "Przymierz się" ruszyła kampania promująca ProgramRozwoju Polski Wschodniej. Akcja obejmuje telewizję, radio, prasę iinternet.
.Rozpoczęta właśnie kampania promocyjna Programu Rozwoju PolskiWschodniej informuje o inwestycjach prowadzonych w jego ramach ipłynących z nich korzyściach. Akcja zachęca jednocześnie dogłosowania w serwisie przymierzcie.pl na najlepszy projekt zokreślonego regionu objętego tym programem. Kreacja pod hasłem"Przymierz się" wykorzystuje znane z wakacyjnych kurortówkonstrukcje służące do robienia pamiątkowych zdjęć z wakacji. Wkampanii na przedniej ścianie znajdują się projekty w formieszkiców i rysunków technicznych, które ożywają, kiedy ktośprzykłada głowę, co ma symbolizować, że każdy może już terazprzymierzyć się do korzystania z inwestycji Programu Rozwoju PolskiWschodniej.
Akcja od 28 września jest prowadzona telewizji, radiu (stacjeogólnopolskie i regionalne), internecie oraz prasie ogólnopolskiej(dzienniki, tygodniki opinii, TV guidy) i lokalnej (dziennikiregionalne w pięciu województwach). Kreację kampanii - zaplanowanejdo końca października - przygotowała agencja reklamowa Young &Rubicam, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dommediowy Star Media.
Dołącz do dyskusji: 'Przymierz się' w kampanii Programu Rozwoju Polski Wschodniej(wideo)