SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Public Dialog, Maurent PR, Hill+Knowlton Strategies, Icon Strategies z nagrodami na Sabre Awads EMEA. MSL Agencją Roku w regionie CEE

Trzy projekty z Polski wygrały w swoich kategoriach w międzynarodowym konkursie Sabre Awads EMEA. Statuetki trafiły do Public Dialog, Maurent PR, Icon Strategies oraz Hill+Knowlton Strategies Poland. Organizowany przez PRovoke Media Sabre EMEA w tegorocznej edycji otrzymał aż 760 indywidualnych kampanii, co łącznie dało 2200 zgłoszeń.

Tegoroczna gala Sabre Awards odbyła się w Frankfurcie. Zwycięskimi projektami z Polski okazały się:

1. Kategoria Issue Management: “To nie rury były przyczyną awarii na Czajce”- Amiblu, Public Dialog, Maurent PR

2. Kategoria Real Estate: "Polskie Miasta Przyszłości 2050”- Saint-Gobain Group, Icon Strategies

3. Kategoria Pharmaceutical RX: “Powrót z depresji”- Janssen Poland , Hill Knowlton Strategies Poland

MSL regionalną agencją roku

MSL dostała nagrodę CEE Consultancies of the Year dla najlepszej agencji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.  

- To nagroda dla całej społeczności MSL w regionie CEE, która codziennie tworzy silne kampanie i dba o wizerunek naszych Klientów. Dziękujemy z całego serca. To dla nas niezwykle ważne wyróżnienie i ogromny zaszczyt, możliwy dzięki ciężkiej pracy lokalnych zespołów na poszczególnych rynkach i wielkiemu wsparciu jakie otrzymujemy w Grupie Publicis – powiedział Sebastian Stępak, CEO CEE w agencji MSL.

 

Wyróżnienia powędrowały także do prowadzących biura w Polsce Weber Shandwick (Healthcare Consultancies of the Year),   Rud Pedersen (Public Affairs Consultancies of the Year).

Nagrody SABRE są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także kampanie public relations z całego świata. Jury szczególnie zwraca uwagę na strategię i planowanie, kreatywność rozwiązań oraz sposób pomiaru i oceny. 

W tegorocznej edycji Sabre EMEA Awards w finale konkursu znalazło się 10 kampanii z Polski. Przygotowały je Hill+Knowlton Strategies Poland, Clue PR, MSL, Icon Strategies, MJCC, Komunikacja Plus, Public Dialog, Maurent PR, El Padre.

Dołącz do dyskusji: Public Dialog, Maurent PR, Hill+Knowlton Strategies, Icon Strategies z nagrodami na Sabre Awads EMEA. MSL Agencją Roku w regionie CEE

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl