Publicis Groupe z nowym programem akceleracyjnym dla startup'ów
Publicis Groupe uruchomiło w ramach departamentu Business Transformation program akceleracyjny . Ma on pomóc startupom w skalowaniu ich rozwiązań, wśród klientów grupy. Na czele zespołu stanęła Marta Zuska, która dotychczas odpowiadała za partnerstwa biznesowe w strukturach Commerce w Publicis Groupe.
W ramach programu NextTechNow wybrane startupy, wspólnie z ekspertami Publicis Groupe, stworzą modele współpracy, dopracowują rozwiązania oraz zaimplemenują je u wybranych klientów. Wykreowana w ten sposób oferta będzie skalowana zarówno lokalnie, jak również w regionalnych strukturach Grupy Publicis.
Do współpracy i programu akceleracyjnego NextTechNow zaproszone zostaną startupy zajmujące się nowymi technologiami i tworzeniem innowacyjnych doświadczeń komunikacyjnych, w sprzedaży detalicznej, w tym digital commerce i obsłudze klienta, ze szczególnym naciskiem na takie obszary jak: MarTech i AdTech, Gaming, Commerce, Data, AR, VR.
- Rozwiązania technologiczne oraz startupy, którym pomożemy się rozwijać poprzez akcelerację, mają gwarancję wejścia do naszej stałej oferty produktowej. Dla startupów jesteśmy rzetelnym partnerem biznesowym z szerokim wachlarzem wiedzy eksperckiej i bezpośrednimi relacji biznesowymi w różnych wertykałach rynkowych. Poprzez współpracę partnerską z nasza Grupą, startupy mają gwarancję możliwości skalowania i rozwoju, wzmacniając swoją rozpoznawalność - mówi Marta Zuska, która objęła stanowisko head of NextTechNow w Publicis Groupe Polska.
Partnerem w procesie rekrutacji startupów do pierwszej, tegorocznej edycji programu NextTechNow jest firma ReaktorX, która od wielu lat wspiera startupy w rozwoju i skalowaniu rozwiązań.
Zespół rozwijający NextTechNow w Publicis Groupe, oprócz Marty Zuskiej i Krzysztofa Sobieszka, tworzą Beata Szcześniak, dyrektor generalna agencji mediowej Spark Foundry, Małgorzata Hejka, dyrektor ds. strategii i innowacji w Spark Foundry oraz Ewa Zakrzewska, liderka ds. innowacji i ciekawości w Publicis Groupe Polska. Ponadto w zespole NextTechNow znajdują się na stałe wytypowani eksperci ze struktur Publicis Groupe.
Rekrutacja do tegorocznej edycji progamu potrwa do końca maja br., a pitching day, podczas którego spośród 15 zakwalifikowanych startupów, wybranych zostanie 5, które wejdą do procesu akceleracji (warsztaty, implementacja rynkowa, i skalowanie), odbędzie się 10 czerwca br. Startupy zainteresowane współpracą moga zgłaszać się zarówno do Reaktora lub do NextTechNnow.
Dołącz do dyskusji: Publicis Groupe z nowym programem akceleracyjnym dla startup'ów