SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pytania Klientów w kwestionariuszu Acxiom

Na przełomie stycznia/lutego do skrzynek pocztowych wyselekcjonowanych gospodarstw domowych na terenie kraju trafi, tradycyjnie już wysyłany, Ogólnopolski Kwestionariusz Produktów i Usług Acxiom Polska.

Mając na uwadze potrzeby firm, którym zależy na dopływie aktualnych informacji o klientach, prospektach czy nabywcach konkurencji oraz dotarciu do precyzyjnie zdefiniowanej grupy potencjalnych odbiorców, Acxiom zaprasza zainteresowane organizacje do wzięcia udziału w kampanii w ramach oferty subskrypcji.

„Subskrypcja na nowe dane” obejmuje możliwość zadania własnych pytań w wysyłanej przez Acxiom ankiecie, dostęp do bazy danych wszystkich osób, które odpowiedzą na zadane pytania z możliwością ich użycia do komunikacji marketingowej (mailing, telemarketing) z pierwszeństwem lub wyłącznością ich wykorzystania. Dodatkowo eksperci Acxiom wykonają analizy profilu osób, stanowiące pogłębioną charakterystykę osób, które odpowiedziały na dane pytania i zadeklarowały chęć korzystania czy korzystanie z danego produktu, co pozwoli na znaczne wzbogacenie wiedzy klientów na temat ich odbiorców.  W ramach oferowanego pakietu usług Acxiom opracuje również model scoringowy, który pozwoli odnaleźć osoby o podobnym profilu w ogólnej bazie marketingowej Acxiom (zawierającej informacje o ponad 2 mln gospodarstw domowych) i ustalić optymalne kryteria selekcji.

Ogólnopolski Kwestionariusz Produktów i Usług Acxiom Polska zawiera ponad 100 szczegółowych pytań na temat preferencji i zachowań zakupowych, zainteresowań oraz sposobów spędzania wolnego czasu. Do tej pory firma pytała konsumentów min. o ulubione marki produktów spożywczych, kosmetycznych, zainteresowania informacjami o tematyce prozdrowotnej, korzystania z produktów finansowych i telekomunikacyjnych czy stosowania używek.

Dołącz do dyskusji: Pytania Klientów w kwestionariuszu Acxiom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl