SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Pogoda promuje się w miastach, w których zastąpiło Rock Radio

Od początku marca br. Radio Pogoda nadaje w Bydgoszczy, Wrocławiu i w Aglomeracji Śląskiej. Właśnie ruszyła kampania reklamowa, która przedstawia stację mieszkańcom tych miast. Działania obejmują lokalną prasę, kina i nośniki reklamy zewnętrznej.

W reklamach prezentowany jest logotyp stacji, jej hasło oraz częstotliwość, na której nadaje w konkretnym mieście (103,5 FM w Bydgoszczy, 106,1 FM we Wrocławiu i 94,5 FM w Aglomeracji Śląskiej).

Działania promocyjne prowadzone są w Bydgoszczy, we Wrocławiu i na Śląsku na łamach lokalnych wydań „Gazety Wyborczej” i „Faktu”, w kinach sieci Helios oraz na billboardach i citylightach AMS.

Kampanię, która potrwa do końca marca br., przygotował dział promocji Grupy Radiowej Agory. Spot stworzyło SVG Studio.

Radia Pogoda nadaje od połowy 2015 roku. Dotąd obecne było w Krakowie, Poznaniu, Opolu oraz w Warszawie. Gra ono piosenki z lat 40., 50. i 60. XX wieku, a na antenie można usłyszeć Krystynę Loskę, Ksawerego Jasieńskiego, Wojciecha Pijanowskiego i Magdalenę Olszewską-Mikołajczak. Program stacji skierowany jest do osób w wieku powyżej 50 lat.

Z danych Radio Track wynika, że średni udział Rock Radia w okresie w listopada ub.r. od stycznia br. wyniósł 0,6 proc.

Dołącz do dyskusji: Radio Pogoda promuje się w miastach, w których zastąpiło Rock Radio

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ed
Żenada, zamiast rocka i ciekawych audycji jest radio dla geriatryka co i tak slucha 1 albo rmf.
0 0
odpowiedź
User
wkurwiony
kto skasował moją ulubioną stację? komu mogę za to wsadzić granat w dupę?
0 0
odpowiedź
User
Krasawica
Czy urząd antymonopolowy mógłby sprawdzić, czy Agora nie łamie prawa we Wrocławiu, w Bydgoszczy i na Śląsku ? Na każdym z tych trzech rynków Agora ma w łapce zestaw radio-gazeta-billboardy-kino, który to zestaw być może tworzy dominującą pozycję na każdym z tych trzech rynków. To jak, obrońcy wolności (dla wybranych), zwłaszcza wolności gospodarczej, w tym swobody konkurencji ? HM ?
0 0
odpowiedź