Radio Yanosik - przykład angażującego radia nie tylko dla kierowców
Radio Yanosik to więcej niż tylko stacja radiowa – to prawdziwe źródło informacji i rozrywki, które angażuje swoich słuchaczy na wiele sposobów. Dzięki dynamicznej mieszance aktualnych wiadomości, porad motoryzacyjnych i interaktywnych programów, Radio Yanosik przyciąga nie tylko kierowców, ale i każdego, kto szuka wartościowego contentu w eterze.
Duże grono zaangażowanych słuchaczy Radia Yanosik
Radio Yanosik może się pochwalić dużym zasięgiem i wysokim poziomem interakcji ze swoimi słuchaczami, którzy aktywnie angażują się w działalność stacji. W ciągu roku swojej działalności stacja dotarła do ponad 3,04 miliona unikatowych słuchaczy, z czego 60% to powracający odbiorcy, a ilość łącznie wysłuchanych minut Radia Yanosik wyniosła ponad 5,5 mln godzin.
Każdego dnia na listę przebojów „Najlepsza 20” słuchacze oddają ponad 28 tys. głosów, co w skali miesięcznej daje wynik ponad 800 tys. głosów na wybrane utwory muzyczne. Odbiorcy Radia Yanosik równie chętnie wysyłają swoje wiadomości do stacji – miesięcznie jest to około 8 tys. komunikatów tekstowych i głosowych.
Słuchaczy przyciągają wartościowe treści nadawane już od samego rana
Poranne pasmo „Autostart” w lekki i humorystyczny sposób budzi słuchaczy i towarzyszy im w drodze do pracy. W audycji można usłyszeć także Sebastiana Szczęsnego, który informuje o tym, co danego dnia wydarzy się w sporcie oraz Pawła Oksanowicza, który dzieli się wiedzą z obszaru biznesowego.
Pasmo południowe, prowadzone przez Jarosława Wendrowskiego, to idealny towarzysz w pracy i w trasie. Poza humorystycznymi opowieściami Wendro, o tej porze na antenie, można usłyszeć także o motoryzacyjnych newsach, które przedstawia Kacper Jeneralski, posłuchać policjanta z Komendy Głównej Policji, który odpowiada na pytania słuchaczy oraz Marcina Korzeniewskiego z Autoplac.pl, który dzieli się wiedzą o samochodach używanych. W kulinarną podróż po całym świecie w Radiu Yanosik porywa słuchaczy Mateusz RUDY Kubiak.
Audycja popołudniowa to Zjazd Do Bazy, w którym Patryk Bartoszewski skrupulatnie sprawdza listę obecności słuchaczy i zaprasza na temat dnia. Pasmo charakteryzuje się największą interakcją ze słuchaczami - właśnie w czasie Zjazdu do Bazy do stacji dociera połowa wiadomości od słuchaczy z całego dnia. To także idealna audycja do realizowania konkursów, m.in. ze względu na duże zaangażowanie radiosłuchaczy.
W paśmie popołudniowym, słuchacze spotykają się również z ciekawymi felietonami motoryzacyjnymi, Witold Blady opowiada o elektromobilności, Kuba Bielak o szeroko pojętym bezpieczeństwie w ruchu drogowym, a Olin Gutowski zaprasza w kolejne ciekawe miejsca podróży w Polsce.
W weekend Radio Yanosik zapełnia się treściami motoryzacyjnymi, kulinarnymi, podróżniczymi oraz wywiadami, stając się idealnym towarzyszem odpoczynku.
Korelacja radia i aplikacji Yanosik oferuje wiele możliwości
Synchronizacja Radia Yanosik z aplikacją daje znacznie więcej możliwości. Za jej pośrednictwem możliwe jest dotarcie do użytkowników podczas jazdy, w trakcie której są bardziej skupieni na informacji. Dodatkowym atutem jest możliwość targetowania komunikatów do konkretnej grupy odbiorców, bazując na ich lokalizacji lub zachowaniu.
• Od początku bieżącego roku obserwujemy znaczny wzrost zainteresowania działaniami reklamowymi w Radiu Yanosik. Spora część reklamodawców co miesiąc wraca do nas ze swoimi budżetami i są wśród nich również tacy, którzy realizują dwie różne kampanie w tym samym czasie – informuje Artur Bińczyk, Yanosik - To rosnące zainteresowanie reklamą w Radiu Yanosik dotyczy nie tylko kampanii w blokach reklamowych. Wzrost interakcji, które są generowane przez słuchaczy Radia Yanosik, przekłada się także na formaty konkursowe, których jest coraz więcej. W ten sposób, reklamodawcy mogą wyjść poza ramy klasycznego formatu reklamy radiowej, i to z bardzo satysfakcjonującym efektem. Klienci doceniają także możliwość parowania działań w radiu i aplikacji Yanosik. Aktualnie, najpopularniejszym wyborem reklamodawców jest łączenie spotów w Radiu Yanosik z bannerami reklamowymi w aplikacji. Dodatkowym atutem takiej strategii, jest fakt, że aplikacja Yanosik stanowi naturalne otoczenie do promowania konkursów, które są przeprowadzane na antenie radia – dodaje.
Radio Yanosik jest najszybszym serwisem trafficowym w Polsce
Od rana do wieczora, co pół godziny, Radio Yanosik przekazuje swój autorski serwis o sytuacji drogowej w Polsce - Newsy Z Trasy. Dzięki integracji z aplikacją Yanosik, stacja ma możliwość podawania informacji o utrudnieniach nawet do godziny wcześniej niż podają je inne źródła.
Słuchacze stacji także dzielą się ważnymi newsami z trasy, które są przekazywane szerszemu gronu odbiorców przez prowadzących daną audycję. Radio działa tak, jak aplikacja Yanosik – korzystając z zasięgu i zaangażowania swojej społeczności.
Szeroki wachlarz tematów, poruszanych w Radiu Yanosik oraz możliwości reklamowe tworzą idealne otoczenie redakcyjne nie tylko dla reklamodawców branży motoryzacyjnej, czy paliwowej, ale także kulinarnej, podróżniczej, finansowej, ubezpieczeniowej i wielu innych.