SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Yanosik - przykład angażującego radia nie tylko dla kierowców

Radio Yanosik to więcej niż tylko stacja radiowa – to prawdziwe źródło informacji i rozrywki, które angażuje swoich słuchaczy na wiele sposobów. Dzięki dynamicznej mieszance aktualnych wiadomości, porad motoryzacyjnych i interaktywnych programów, Radio Yanosik przyciąga nie tylko kierowców, ale i każdego, kto szuka wartościowego contentu w eterze.

Duże grono zaangażowanych słuchaczy Radia Yanosik

Radio Yanosik może się pochwalić dużym zasięgiem i wysokim poziomem interakcji ze swoimi słuchaczami, którzy aktywnie angażują się w działalność stacji. W ciągu roku swojej działalności stacja dotarła do ponad 3,04 miliona unikatowych słuchaczy, z czego 60% to powracający odbiorcy, a ilość łącznie wysłuchanych minut Radia Yanosik wyniosła ponad 5,5 mln godzin.

Każdego dnia na listę przebojów „Najlepsza 20” słuchacze oddają ponad 28 tys. głosów, co w skali miesięcznej daje wynik ponad 800 tys. głosów na wybrane utwory muzyczne. Odbiorcy Radia Yanosik równie chętnie wysyłają swoje wiadomości do stacji – miesięcznie jest to około 8 tys. komunikatów tekstowych i głosowych.

Słuchaczy przyciągają wartościowe treści nadawane już od samego rana

Poranne pasmo „Autostart” w lekki i humorystyczny sposób budzi słuchaczy i towarzyszy im w drodze do pracy. W audycji można usłyszeć także Sebastiana Szczęsnego, który informuje o tym, co danego dnia wydarzy się w sporcie oraz Pawła Oksanowicza, który dzieli się wiedzą z obszaru biznesowego.

Pasmo południowe, prowadzone przez Jarosława Wendrowskiego, to idealny towarzysz w pracy i w trasie. Poza humorystycznymi opowieściami Wendro, o tej porze na antenie, można usłyszeć także o motoryzacyjnych newsach, które przedstawia Kacper Jeneralski, posłuchać policjanta z Komendy Głównej Policji, który odpowiada na pytania słuchaczy oraz Marcina Korzeniewskiego z Autoplac.pl, który dzieli się wiedzą o samochodach używanych. W kulinarną podróż po całym świecie w Radiu Yanosik porywa słuchaczy Mateusz RUDY Kubiak.

Audycja popołudniowa to Zjazd Do Bazy, w którym Patryk Bartoszewski skrupulatnie sprawdza listę obecności słuchaczy i zaprasza na temat dnia. Pasmo charakteryzuje się największą interakcją ze słuchaczami - właśnie w czasie Zjazdu do Bazy do stacji dociera połowa wiadomości od słuchaczy z całego dnia. To także idealna audycja do realizowania konkursów, m.in. ze względu na duże zaangażowanie radiosłuchaczy.

W paśmie popołudniowym, słuchacze spotykają się również z ciekawymi felietonami motoryzacyjnymi, Witold Blady opowiada o elektromobilności, Kuba Bielak o szeroko pojętym bezpieczeństwie w ruchu drogowym, a Olin Gutowski zaprasza w kolejne ciekawe miejsca podróży w Polsce.

W weekend Radio Yanosik zapełnia się treściami motoryzacyjnymi, kulinarnymi, podróżniczymi oraz wywiadami, stając się idealnym towarzyszem odpoczynku.

Korelacja radia i aplikacji Yanosik oferuje wiele możliwości

Synchronizacja Radia Yanosik z aplikacją daje znacznie więcej możliwości. Za jej pośrednictwem możliwe jest dotarcie do użytkowników podczas jazdy, w trakcie której są bardziej skupieni na informacji. Dodatkowym atutem jest możliwość targetowania komunikatów do konkretnej grupy odbiorców, bazując na ich lokalizacji lub zachowaniu.

Od początku bieżącego roku obserwujemy znaczny wzrost zainteresowania działaniami reklamowymi w Radiu Yanosik. Spora część reklamodawców co miesiąc wraca do nas ze swoimi budżetami i są wśród nich również tacy, którzy realizują dwie różne kampanie w tym samym czasie – informuje Artur Bińczyk, Yanosik - To rosnące zainteresowanie reklamą w Radiu Yanosik dotyczy nie tylko kampanii w blokach reklamowych. Wzrost interakcji, które są generowane przez słuchaczy Radia Yanosik, przekłada się także na formaty konkursowe, których jest coraz więcej. W ten sposób, reklamodawcy mogą wyjść poza ramy klasycznego formatu reklamy radiowej, i to z bardzo satysfakcjonującym efektem. Klienci doceniają także możliwość parowania działań w radiu i aplikacji Yanosik. Aktualnie, najpopularniejszym wyborem reklamodawców jest łączenie spotów w Radiu Yanosik z bannerami reklamowymi w aplikacji. Dodatkowym atutem takiej strategii, jest fakt, że aplikacja Yanosik stanowi naturalne otoczenie do promowania konkursów, które są przeprowadzane na antenie radia – dodaje.

Radio Yanosik jest najszybszym serwisem trafficowym w Polsce

Od rana do wieczora, co pół godziny, Radio Yanosik przekazuje swój autorski serwis o sytuacji drogowej w Polsce - Newsy Z Trasy. Dzięki integracji z aplikacją Yanosik, stacja ma możliwość podawania informacji o utrudnieniach nawet do godziny wcześniej niż podają je inne źródła.

Słuchacze stacji także dzielą się ważnymi newsami z trasy, które są przekazywane szerszemu gronu odbiorców przez prowadzących daną audycję. Radio działa tak, jak aplikacja Yanosik – korzystając z zasięgu i zaangażowania swojej społeczności.

Szeroki wachlarz tematów, poruszanych w Radiu Yanosik oraz możliwości reklamowe tworzą idealne otoczenie redakcyjne nie tylko dla reklamodawców branży motoryzacyjnej, czy paliwowej, ale także kulinarnej, podróżniczej, finansowej, ubezpieczeniowej i wielu innych.