Radio ZET na autobusach
1 lutego br. ogólnopolska kampania promocyjna Radia Zet zorganizowana przez CAM - City Ambient Media na autobusach
Po ulicach wszystkich dużych miast przez kilka miesięcy będą jeździły autobusy promujące Radio Zet. Na layoucie umieszczono wizerunek Krzysztofa Krawczyka, Anny Marii Jopek, Kory i Ryszarda Rynkowskiego.
Kampania "Radio Zet - Tylko wielkie przeboje" to pierwsza tak intensywna kilkumiesięczna kampania na autobusach. Akcja promocyjna ma charakter ogólnopolski, po raz pierwszy wykorzystano tak dużą liczbę autobusów na terenie całej Polski. W kampanii wykorzystano powierzchnię na tyle autobusów Full Back. Pozwoli to zaprezentować możliwości niestandardowych nośników reklamy - autobusów miejskich. Plan mediowy kampanii przygotował dom mediowy Optimedia.
Za wyborem kampanii autobusowej przemawia kilka czynników. Konsumenci coraz więcej czasu spędzają poza domem, ruch przyciąga wzrok, autobusy i tramwaje są nieodłączną częścią krajobrazu ulicy. Ocenia się, że efekty kampanii transit advertising trwają dwa razy dłużej niż w przypadku kampanii outdoorowej. Kampania na tej powierzchni pozwala na dotarcie do kierowców, ich pasażerów i przechodniów dzięki długiemu czasowi ekspozycji - czytamy w komunikacie nadawcy.
Dołącz do dyskusji: Radio ZET na autobusach