Radio Złote Przeboje rusza z kampanią reklamową „Muzyka mojego życia”
W piątek 4 września br. wystartuje kampania reklamowa Radia Złote Przeboje pod hasłem „Muzyka mojego życia”, której elementem jest konkurs dla słuchaczy rozgłośni. Akcja będzie organizowana w telewizji, kinach, prasie i internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
W 30-sekundowym spocie reklamowym rozgłośni pokazana została historia rodziny, której towarzyszy piosenka Anny Jantar „Tyle słońca w całym mieście”. Akcja potrwa co najmniej do końca września br.
- Piosenki z anteny Radia Złote Przeboje to muzyka naszego życia. Poprzez nową kampanię i wspierający ją konkurs będziemy o tym przypominać obecnym słuchaczom i zachęcać kolejnych do włączenia Złotych Przebojów. Mamy dla nich ciekawe, jesienne propozycje programowe, nowe gwiazdy na antenie i jak zawsze proponujemy spędzanie czasu przy przebojach, które kojarzą im się z najpiękniejszymi chwilami ich życia - mówi Jarosław Barwiak, dyrektor programowy Radia Złote Przeboje.
W tym samym dniu ruszy nowy konkurs antenowy dla słuchaczy. Aby wziąć w nim udział należy napisać, z którą piosenką graną na antenie Złotych Przebojów wiąże się szczególne wspomnienie czy wydarzenie. Autorzy najciekawszych opowieści otrzymają aparaty fotograficzne.
Kampania realizowana będzie w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, Stopklatka TV), kinach sieci Helios, prasie (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Gazeta Telewizyjna”, „Newsweek”, „Polityka”, „Forum”, „Auto Świat”), internecie (m.in. serwisy z grupy Gazeta.pl i Onet), a także na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS w miastach nadawania stacji oraz na reklamowych ekranach LED.
Spot telewizyjny przygotował dom produkcyjny Timecode, a jego koncepcja powstała w Grupie Radiowej Agory, która stworzyła również reklamy internetowe. Kreacje prasowe i na nośniki reklamy zewnętrznej stworzyło SVG Studio.
Z danych Radio Track wynika, że w II kwartale br. udział Radia Złote Przeboje w rynku radiowym wyniósł 3,3 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Radio Złote Przeboje rusza z kampanią reklamową „Muzyka mojego życia”
A nie to co u nas w Zecie, w Goldzie wróż Maciej... a w dużej Zecie brak Starybrata. Że mu tego wróż Maciej nie przepowiedział? Dupa nie jasnowidz :) Ale smutno brzmi na antenie...może widzi ratingi Golda na rok w przód?