SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rafał Lampasiak szefem strategii w Grupie MullenLowe

Z początkiem listopada Rafał Lampasiak został szefem działu strategii w Grupie MullenLowe, do której należą agencja reklamowa MullenLowe Warsaw i dom mediowy MullenLowe MediaHub.

MullenLowe integruje działy strategii agencji reklamowych i mediowych. Na ich czele stanie Rafał Lampasiak jako strategy director całej grupy MullenLowe. W wyniku integracji w jednym miejscu ma powstać multidyscyplinarny, ośmioosobowy zespół strategii.

Jak podano w komunikacie "celem połączenia jest oferowanie kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych, digitalowych i mediowych ze szczególnym naciskiem na analitykę i business intelligence, integrację i automatyzację danych, technologię oraz badania".

Rafał Lampasiak w MullenLowe MediaHub pracuje od lutego br.

Wcześniej pracował w agencji Scholz&Friends, przedtem był związany z agencjami Walk, Havas Worldwide Warsaw, 180 HeartBeats i TBWA.

Jakub Zieliński: z MullenLowe MediaHub do The Dots Connected

Jakub Zieliński, który dotychczas pełnił funkcję business intelligence & strategy director MullenLowe MediaHub przechodzi do własnego biznesu, spółki technologicznej The Dots Connected.

Ma ona współpracować z MediaHub w zakresie danych i business intelligence.

Dołącz do dyskusji: Rafał Lampasiak szefem strategii w Grupie MullenLowe

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
x
cała strategia 2 firm w głowie 1 osoby? ;o
0 0
odpowiedź
User
sonżak
Pan Rafał jest w porządku i bardzo sympatyczny
0 0
odpowiedź