Reality show "Too Hot To Handle" w Netflix
Netflix zaprezentował zwiastun nowego randkowego reality show "Too Hot To Handle".
Pomysł "Too Hot To Handle" zbliżony jest do "Love Island. Wyspa miłości".
W luksusowym ośrodku pojawi się 5 kobiet i 5 mężczyzn. Uczestnicy to atrakcyjni single, którzy żyją chwilą.
By wygrać 100 tysięcy dolarów będą jednak musieli podczas programu powstrzymać się całkowicie od wszelkiej aktywności seksualnej.
Program debiutuje 17 kwietnia.
Ponad 17,3 mld dol. na oryginalne treści
W czwartym kwartale ub.r. liczba subskrybentów Netflixa wzrosła o 8,76 mln do 167,09 mln. Platforma zanotowała 5,47 mld dolarów wpływów i 587 mln dolarów zysku netto. W USA pozyskała jedynie 420 tys. nowych klientów (wobec 1,53 mln rok wcześniej), co uzasadnia rosnącą konkurencją. Podkreśla też, że „Wiedźmin” okazał się najpopularniejszym z pierwszych sezonów jej seriali.
W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.
Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys.
Według badania Gemius/PBI w styczniu br. Netflix miał w Polsce 4,79 mln użytkowników i 71,2 mln odsłon, w obu tych statystykach był liderem wśród serwisów VoD.
Dołącz do dyskusji: Reality show "Too Hot To Handle" w Netflix