Reflex Logistics Solutions klientem Ogilvy PR Polska
Reflex Logistics Solutions, należąca do Hardis Group marka oprogramowania do obsługi logistycznej w magazynach, zakładach produkcyjnych i punktach sprzedaży, wybiera agencję doradztwa komunikacyjnego Ogilvy PR Polska (wcześniej Cohn & Wolfe Poland) do współpracy w zakresie komunikacji B2B.
Do zadań agencji należy opracowanie strategii komunikacji w Polsce, doradztwo oraz prowadzenie biura prasowego. Współpraca rozpoczyna się z początkiem kwietnia i jest związana z umacnianiem pozycji marki na polskim rynku.
Ogilvy PR Polska z nowym klientem
– Wybór Polski jako kluczowego dla nas rynku wynika z silnej dynamiki gospodarczej kraju, jego strategicznej i stabilnej pozycji w Europie oraz wiodącej pozycji w dziedzinie logistyki. Od wielu lat na tym rynku współpracujemy z największymi międzynarodowymi dostawcami usług logistycznych, takimi jak FM Logistic. Cieszę się, że dalszy rozwój naszej marki Reflex Logistics Solutions będzie wspierać w zakresie komunikacji doświadczony partner, który doskonale orientuje się w zagadnieniach interesującego dla nas sektora – powiedział Jarosław Dąbrowski, dyrektor sprzedaży Hardis Group w Polsce.
Za współpracę z klientem odpowiada zespół kierowany przez Izabelę Wejcht, head of corporate communications w Ogilvy PR Polska.
Klient został pozyskany w drodze rekomendacji, a agencja już wcześniej realizowała projekty dla globalnego zespołu Hardis Group i marki Reflex Logistics Solutions.
Agencja Ogilvy PR Polska działa na polskim rynku od kwietnia br. Powstała z połączenia Cohn & Wolfe Polska oraz części Ogilvy Polska (zespół brand PR oraz influencer marketingu)
Dołącz do dyskusji: Reflex Logistics Solutions klientem Ogilvy PR Polska