SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Resolution realizuje kampanie programmatic audio

 Należąca do grupy OMD agencja Resolution testuje możliwości emisji reklam w systemie programmatic audio.

W czerwcu agencja Resolution zrealizowała pierwsze kampanie dla klientów z sektora motoryzacyjnego i finansowego. Są to jedne z pierwszych kampanii audio w programmatic w Polsce. 

Programmatic audio kupuje się przez platformę DSP. Dzięki tym technologiom można precyzyjnie targetować emitowane spoty audio. Pierwsze kampanie zrealizowane w tym modelu uzyskały średnie Audio Completion Rate (ACR) na poziomie ponad 90 proc..
Agencja podkreśla, że dzięki zastosowaniu audio w programmaticu możliwe jest precyzyjne kierowanie na podstawie danych, geotargetowanie oraz nałożenia cappingu per user. Założenia te są niemożliwe do zrealizowania w standardowym radio.

Na początku czerwca br. agencja wprowadziła narzędzie Adblock Detector.
 

 

Dołącz do dyskusji: Resolution realizuje kampanie programmatic audio

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
szkoda że tak powoli działają za trendami.. o tych kampaniach pisali i mówi się od 2018
odpowiedź
User
Bash
Łał!!! A tak serio, to chyba jedna z ostatnich agencji, która tego jeszcze nie zrobiła. Ciekawe czy korzystają z prądu elektrycznego, czy z lamp naftowych.
odpowiedź