Jeszcze w tym roku będzie kampania promująca polską gospodarkę, potrzebna agencja
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w przyspieszonym trybie wybiera w przetargu agencję, która zajmie się ogólnopolską kampanią promującą polską gospodarkę w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczy przygotowania spójnej koncepcji i strategii oraz realizacji ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej w internecie (w tym w social mediach), poświęconej promocji polskiej gospodarki.
O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: dobór narzędzi i kanałów komunikacji (waga: 40) i koncepcja kreatywna (waga: 20).
Kampania potrwa 8 tygodni i ma zakończyć się nie później niż 26 listopada br. Projekt finansowany jest z funduszy europejskich.
Zainteresowane agencje mają czas na złożenie ofert do 14 września. Resort tłumaczy skrócenie terminu składania ofert "koniecznością wywiązania się ze zobowiązań wynikających z realizacji projektu "Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki - Brand" przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjnego trybu udzielenia zamówienia publicznego".
Kampania informacyjno-promocyjna jest bowiem elementem działań promocyjnych realizowanych w ramach projektu, za który odpowiada MRiT. Realizacja projektu “Brand” dobiega końca, stąd poprzez kampanię MRiT chce poinformować odbiorców kampanii o korzyściach, jakie realizacja projektu przyniosła Polsce, polskiej gospodarce i polskim przedsiębiorcom na arenie międzynarodowej, a także umacniać w Polsce świadomość Marki Polskiej Gospodarki.
Dołącz do dyskusji: Jeszcze w tym roku będzie kampania promująca polską gospodarkę, potrzebna agencja