SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Robert Kubica w reklamie loterii Orlenu. W puli nagrody za 56,6 mln zł

PKN Orlen rusza z największą w historii loterią zdrapkową, w której pula nagród to 11 mln o łącznej wartości 56,6 mln zł. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Roberta Kubicy. Przygotowały ją Red8 Advertising i Film It. Za loterię odpowiada Unique One.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić jeden z czternastu zestawów promocyjnych Stop Cafe. Każdy zestaw daje jedną zdrapkę, uprawniającą z kolei do wzięcia udziału w losowaniu nagród - 88 samochodów marki Peugeot SUV 3008 oraz produktów marki Verva - 1,5 mln batonów proteinowych, 6,15 mln puszek napojów Verva Magnez + B6 i 1,4 mln napojów energetyzujących Verva. Dodatkowo do zdobycia będzie 6 5-osobowych wyjazdów na Grand Prix F1. Łączna pula nagród wynosi 56,6 mln zł.

Ponadto każdy z uczestników programu Vitay może zarejestrować swój unikalny kod ze zdrapki na stronie internetowej loterii i zawalczyć o wyjazd na jeden z sześciu wyścigów Formuły 1. Zwycięzca może zabrać ze sobą cztery osoby. Pakiet obejmuje przelot, zakwaterowanie, pobyt na torze oraz spotkanie z Robertem Kubicą.

Loteria potrwa do końca 2019 roku. Terminy losowań nagród dodatkowych są dostępne na stronie loteria.Orlen.pl i będą emitowane na antenie Telewizji Polskiej.

Robert Kubica promuje loterię PKN Orlen

Loterię wspiera szeroko zakrojona kampania reklamowa. Obejmuje m.in. emisję spotu z udziałem kierowcy F1, Roberta Kubicy.  

- Zaplanowaliśmy długoterminową kampanię promocyjną z wykorzystaniem wizerunku Roberta Kubicy, której celem jest promocja naszych paliw jak również produktów pozapaliwowych. Dzięki temu projektowi chcemy zwiększyć świadomość i udział w rynku produktów marki własnej - powiedział Jarosław Skorupa, dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen.

Spot reklamowy będzie emitowany od 24 kwietnia w telewizji oraz na platformach VOD. Równolegle rusza promocja w prasie. W maju dodatkowo rozpocznie się ogólnopolska kampania billboardowa, gdzie oprócz standardowych nośników, będzie można zobaczyć plakaty na tyłach autobusów oraz na konstrukcjach wielkoformatowych.

Wraz z uruchomieniem loterii rozpoczęto sprzedaż nowych produktów Verva z wizerunkiem Roberta Kubicy. Poszerzona oferta obejmuje batony proteinowe, napoje izotoniczne i energetyczne. Jednocześnie dla fanów Kubicy i sportów motorowych przygotowana została szeroka gama gadżetów. Wśród nich znajdziemy koszulki, torby i czapki oraz kubki, breloki, magnesy oraz smycze.

Fani motorsportu mogą  kupić też artykuły, zachęcające do wspólnego kibicowania polskiemu kierowcy – naklejki, chorągiewki, opaski silikonowe, zapachy samochodowe i ramki do tablic rejestracyjnych.
 
Za realizację kampanii odpowiadała agencja Red8 Advertising, spot wyreżyserowany przez Marcina Ziębińskiego wyprodukował dom produkcyjny Film it. Za organizację loterii odpowiada agencja Unique One.

PKN Orlen stawia na Kubicę

Pod koniec ub.r. PKN Orlen został oficjalnym partnerem zespołu Formuły 1 Williams Racing, w którym w bieżącym sezonie będzie jeździł Robert Kubica. W ramach współpracy logo firmy będzie widoczne na bolidach (m.in. na tylnym spoilerze, nosie, układzie dolotowym i każdym z lusterek bocznych) na części podbródkowej kasku kierowców, kombinezonie kierowców i mechaników, a także odzieży personelu zespołu.

Umowa została podpisana na rok, z opcją przedłużenia na kolejny (o ile Robert Kubica będzie nadal zawodnikiem Williams Racing). Według nieoficjalnych informacji roczna wartość kontraktu to ok. 10 mln euro.

Od marca do grudnia ub.r. Robert Kubica był ambasadorem marketingowym innej firmy paliwowej kontrolowanej przez skarb państwa - Lotosu. W ramach współpracy wizerunek kierowcy umieszczono na opakowaniach oleju silnikowego Lotos Quazar Dynamic i napoju energetycznego Lotos Dynamic.

Dołącz do dyskusji: Robert Kubica w reklamie loterii Orlenu. W puli nagrody za 56,6 mln zł

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ggg65
-Bardzo proszę o pomoc.
Wystarczy udostępnienie :
visit.news/andrzej66
0 0
odpowiedź
User
Marek
Podobno wygrywa ten kto najwolniej zdrapie zdrapkę i jako ostatni zarejestruje ją na stronie...
0 0
odpowiedź
User
Robert Kubica
Zagrajcie z Orlenem - ja już wygrałem.
0 0
odpowiedź