„Rodzinka.pl 7” ma mniej widzów. TVP2 przegrywa z Polsatem i TVN
Siódmy sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 1,33 mln osób. W porównaniu do poprzedniej edycji, emitowanej wiosną br., serial stracił 270 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków siódmej edycji serialu „Rodzika.pl” wyniosła 1,33 mln widzów, co przełożyło się na 9,02 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można w piątki o 21.05, począwszy od 11 września br.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek produkcji, który zainteresował 1,40 mln osób.
Odcinek po odcinku
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
11-09-2015 |
21:08:38 |
1 376 217 |
9,22% |
18-09-2015 |
21:08:59 |
1 212 383 |
8,42% |
25-09-2015 |
21:08:10 |
1 397 334 |
9,40% |
Średnio: |
1 328 431 |
9,02% |
W porównaniu do poprzedniej serii, emitowanej wiosną br., serial stracił 270 tys. widzów. Pierwsze sześć odcinków szóstej edycji „Rodzinki.pl” śledziło średnio bowiem 1,6 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 10,55 proc. oraz 14,16 proc. Wówczas TVP2 w każdy piątek pokazywała po dwa odcinki produkcji - o godz. 21.04 i 21.40 (więcej na ten temat).
Dwójka w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym paśmie pierwsze miejsce należy do Polsatu, nadającego wówczas show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, co daje mu 23,69 proc. udziału. Drugi jest TVN (filmy fabularne; 11,29 proc.), a czwarta - TVP1 (serial „Anno Domini - Biblii ciąg dalszy” i filmy; 5,22 proc.).
W grupie komercyjnej liderem jest już jednak TVN przed Polsatem, a TVP2 też jest trzecia.
Konkurencja
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
Polsat |
3 488 940 |
23,69% |
16,01% |
TVN |
1 662 812 |
11,29% |
16,17% |
TVP2 - Rodzinka.pl 7 |
1 328 431 |
9,02% |
12,47% |
TVP1 |
768 116 |
5,22% |
3,83% |
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wyniósł 7,16 proc.
Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl 7” ma mniej widzów. TVP2 przegrywa z Polsatem i TVN