"Rozkoszuj się wiosną" z Unilever
11 marca ruszyła akcja "Rozkoszuj się wiosną" dla Knorr, Delikat oraz Hellmann's - marek należących do koncernu Unilever
W sieciach hipermarketów w całej Polsce oraz w Makro Cash and Carry za zakup określonej ilości promocyjnych produktów klienci otrzymają wiosenne prezenty. Kreację akcji przygotowała Agencja marketing services Tequilla\Polska, realizacją zajmie się \Sales Link.
Akcja "Rozkoszuj się wiosną" przygotowana przez Agencję marketing services Tequilla\Polska, a realizowana przez \Sales Link, skierowana jest do kobiet w wieku 25-45 lat, aktywnych zawodowo i zamieszkujących duże miasta. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży oraz budowa wizerunku marek. Promocją zostaną objęte produkty marki Knorr (sosy, zupy, fixy, buliony), Delikat oraz majonez Hellmann's.
Na terenie hipermarketów umieszczone zostaną stoiska degustacyjne o nazwie "Wiosenne Kuchnie". W trakcie animacji, za zakup produktów objętych promocją, będzie można odebrać nagrody. Za zakup powyżej 5 zł - łyżki do sałaty, powyżej 12 zł - mały koszyczek wiklinowy, a za zakup powyżej 22 zł - duży kosz wiklinowy). Dodatkowo w wybranych sieciach hipermarketów będą odbywać się degustacje nowego smaku zup Knorra - Żurku Domowego.
Na potrzeby akcji Agencja TEQUILA\Polska przygotowała różnorodne niestandardowe narzędzia POS: stoiska degustacyjne, minipaletki, owijki, wobblery, plakaty, potykacze, headery na palety oraz toppery do warzyw.
Unilever należy do kluczowych klientów TEQUILA\Polska. Agencja współpracuje z Unileverem już od 1998 roku prowadząc działania BTL w zakresie obsługi marki Knorr, Helmann's, Lipton.
Dołącz do dyskusji: "Rozkoszuj się wiosną" z Unilever