RTB House rusza z AI Marketing Lab, budżet 5 milionów dolarów
RTB House, polska firma specjalizująca się w technologii retargetingowej opartej o deep learning, otwiera AI Marketing Lab. Komórka zajmie się opracowywaniem rozwiązań łączących branżę technologiczną i marketingową, których odbiorcami będą wydawcy i reklamodawcy.
AI Marketing Lab jest jednostką niezależną od głównego działu badań i rozwoju RTB House. - Komórka skupi się na tworzeniu środowiska, w którym będą opracowywane i rozwijane nowe rozwiązania technologiczne dla marketingu - czytamy w komunikacie prasowym. Na pierwszy rok działalności AI Marketing Lab to zostanie przeznaczone 5 milionów dolarów. firma pracuje nad rozwojem struktury i budowaniem zespołu. Docelowo, w pierwszym etapie w nowej komórce pracować będzie do 10 osób.
- Obecnie spoglądamy w przyszłość, chcemy rozwijać nasze technologie i opracowywać kolejne przełomowe rozwiązania. Jednym z najbardziej obiecujących obszarów jest zwiększenie efektywności pozyskiwania nowego ruchu przez reklamodawców – komentuje Robert Dyczkowski, CEO RTB House, odpowiedzialny za początkową fazę projektu.
RTB House uznano w tegorocznym rankingu „Financial Times” za jedną z dziesięciu najszybciej rozwijających się firm z sektora technologicznego w Europie. Działa na ponad 70 rynkach Europy, Ameryki Północnej, Ameryki Południowej, Azji i Pacyfiku oraz Afryki. Ostatnio otworzyła biura w Nowym Jorku, Bostonie i Chicago.
Dołącz do dyskusji: RTB House rusza z AI Marketing Lab, budżet 5 milionów dolarów