SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WOW na targach MIPTV chce sprzedać "RuPaul’s Drag Race" na kolejne rynki

Firma producencka World of Wonder (WOW) planuje wykorzystać nadchodzące targi telewizyjne MIPTV w Cannes do sprzedaży praw do formatu "RuPaul’s Drag Race" w kolejnych krajach.

"RuPaul’s Drag Race" to reality show, w którym uczestnicy rywalizują o tytuł najciekawszej i najbardziej utalentowanej drag queen oraz nagrody.

Oryginalna, amerykańska wersja formatu liczy sobie już 14 sezonów. Licencję na jej pokazywanie wykupiono w ponad 190 krajach. Powstało także sześć lokalnych edycji formatu (w Kanadzie, Hiszpanii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Australii i Tajlandii) oraz formaty spin-off takie jak "Untucked", "Drag Race All Stars", "Celebrity Drag Race" i "Drag Race vs The World".

Targi MIPTV mają być dla WOW okazją do osobistego zaprezentowania programu "RuPaul’s Drag Race" kolejnym potencjalnym partnerom z całego świata.

W Cannes WOW reprezentować będą Fenton Bailey, współzałożyciel spółki, Matt Habib, pełniący funkcję senior VP of global brand partnerships, a także Sally Miles, była CEO Passion Distribution, która w WOW zarządza formatami firmy na arenie międzynarodowej.

Dołącz do dyskusji: WOW na targach MIPTV chce sprzedać "RuPaul’s Drag Race" na kolejne rynki

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rycyna
Product placement w czystej postaci! Swoja droga ciekawe, że już są w 190 krajach czyli prawie we wszystkich? Cos się młodemu "redaktorowi" chyba źle przetłumaczyło!
odpowiedź
User
Mateo
więcej queeru!
odpowiedź