Ruszył "Dobry i Tani" serwis Tele2
Tele2 uruchomiło serwis internetowy "Dobry i Tani" wspierający wielokanałową kampanię reklamową nowej usługi. W witrynie zamieszczono konfigurator wariantów oferty i grę z bohaterami spotów promocyjnych.
Uruchomiony pod adresem Dobryitani.pl serwis internetowy to element kampanii reklamowej skierowanej do młodych osób usługi Tele2 łączącej szybkie łącze sieciowe i niską cenę. W witrynie można poznać szczegóły oferty i jej warianty cenowe, wybrać długość trwania umowy oraz bezpośrednio zamówić wybraną propozycję. Na internautów czeka też gra, w której występują Dobry i Tani - postacie znane z telewizyjnych spotów nowej usługi Tele2.. Zadaniem gracza jest umiejętne sterowanie bohaterami, tak żeby pokonali przeszkody rozstawione w różnych przestrzeniach, m.in. w biurze, na plaży i w kosmosie, i w końcu spotkali się ze sobą.
Serwis Dobryitani.pl jest częścią reklamującej usługę wprowadzaną przez Tele2 kampanii obejmującej ponadto telewizję, radio i sieci kinowe. Samą witrynę promują z kolei bannery na portalu Onet.pl, z których ten w formacie Ad Surround składa się z umieszczonych po przeciwnych stronach okna przeglądarki skyscrapperów z bohaterami kampanii połączonych billboardem z hasłem call-to-action.
Strategią i kreacją całej akcji zajęła się agencja Publicis, kreacją internetową - 180heartbeats, zakupem mediów internetowych - ACR, a pozostałych - Starcom, natomiast działaniami PR - agencja Walk Group.
Dołącz do dyskusji: Ruszył "Dobry i Tani" serwis Tele2