SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rynek reklamy online pokona telewizję w 2012 roku

Internet będzie rozwijał się w tempie osiem razy szybszym od całegoamerykańskiego rynku reklamy i do 2012 roku pod względem wartościprzegoni telewizję i prasę.

Taką prognozę przedstawiła firma badawcza IDC, według której wciągu czterech kolejnych lat internet z piątego stanie się drugimnajwiększym medium w USA po marketingu bezpośrednim - informujeserwis TechWeb.

IDC szacuje, że w latach 2007 - 2012 całkowite dochody z reklamonline zwiększą ponad dwukrotnie: z 25,5 do 51,1 miliardadolarów.

Głównym czynnikiem napędzającym taką zmianę ma być internetowareklama wideo, z której dochody we wspomnianym okresie zwiększą sięponad siedmiokrotnie, z 500 milionów do 3,8 miliarda dolarów. Na toz kolei wpłynie sytuacja, w której użytkownicy komputerów będąspędzali coraz więcej czasu na oglądaniu materiałów wideo online naskutek rosnącej penetracji szerokopasmowego dostępu do sieci,szybszych połączeń oraz większej liczby dostępnych treści.

"Ta tendencja będzie napędzana również dzięki temu, żekonsumenci zaczynają sobie zdawać sprawę, iż w przeciwieństwie dotelewizji, wideo w internecie pozwala im oglądać co chcą, kiedychcą, a także coraz częściej gdzie chcą" - stwierdziła Karstenweide z IDC.

źródło: TechWeb

Dołącz do dyskusji: Rynek reklamy online pokona telewizję w 2012 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl