'Saab. 60 lat na ziemi'
Saab promuje modele Saaba 9-3 z jubileuszowej serii "Anniversary Edition". Kampania reklamowa, która potrwa do 29 kwietnia, obejmuje prasę, telewizję, radio, internet oraz kino.
Rozpoczęła się kampania reklamowa Saaba promująca modele Saab 9-3 z jubileuszowej serii Anniversary Edition. Aby uczcić okrągłe 60 lat obecności w świecie motoryzacji, Saab przygotował specjalne wersje swoich samochodów.
Reklamy ukazują się w prasie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Newsweek, Forbes, CEO, Wino, Platinium, Parkiet, Gazeta Prawna, Puls Biznesu) oraz na wybranych portalach internetowych (Gazeta.pl , Onet, BizOn Media, GPW.pl, Architekci.plAutoefl.pl, Flota.com.pl, Autofirmowe.pl, Wirtualnemedia.pl, Gazetaprawna, Parkiet.com, Bankier, Google).
Spot telewizyjny (wersja 40”) emitowany będzie w TVN24 i Discovery a radiowy w Trójce, Radio Pin i Tok FM.
Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja McCann Erickson, zaś kampanię internetową przygotowała agencja MRM Worldwide.
Media zaplanował i kupił ACT Europe wchodzący w skład grupy Aegis.
Dołącz do dyskusji: 'Saab. 60 lat na ziemi'