Saatchi & Saatchi wzmacnia dział obsługi klienta
Awanse i nowa osoba w dziale obsługi klienta Saatchi & Saatchi.
W dziale obsługi klienta Saatchi & Saatchi zostało awansowanych kilka osób.
Joanna Hurda oraz Aneta Świercz, które dotychczas zajmowały stanowiska Account Director, awansowały na stanowiska Group Account Director.
Marta Kozik oraz Michał Krejza, którzy zajmowali stanowiska Account Supervisor, objęli funkcję Account Director.
Katarzyna Zdunek awansowała natomiast ze stanowiska Account Executive na stanowisko Account Supervisor.
"Wymagania, które stawiamy przed naszymi pracownikami są bardzo wygórowane. Awans w Saatchi & Saatchi jest potwierdzeniem zdobytej wiedzy oraz zaangażowania w budowę agencji i sukcesów naszych klientów. Zdecydowanie stawiamy na tę drogę rozwoju kariery zawodowej" - mówi Marek Żołędziowski, prezes zarządu Saatchi & Saatchi.
Do zespołu obsługi klienta dołączyła także Sylwia Kozłowska, która zajmie stanowisko account executive i będzie współpracowała z Toyota Motor Poland i Novartis Consumer Health. Wcześniej Sylwia Kozłowska pracowała jako junior account executive w agencji Upstairs/Young&Rubicam.
Dołącz do dyskusji: Saatchi & Saatchi wzmacnia dział obsługi klienta