Salt & Pepper promuje "Smaki Świata" Telepizzy
Agencja reklamowa Salt & Pepper opracowała kolejną kampaniępromocyjną dla Telepizzy, która realizowana jest pod hasłem "Światma pizzy smak - wybierz swój ulubiony"
Celem projektu jest zachęcenie konsumentów do spróbowania nowychsmaków pizzy oraz wzmocnienie wizerunku Telepizzy jako specjalistyw segmencie pizzerii posiadającego różnorodną ofertę w atrakcyjnychcenach, zarówno w lokalu jaki i dostawie.
Przygotowany projekt prezentuje cztery nowe smaki pizzy zróżnych zakątków świata: hiszpańską, indyjską, niemiecką orazmeksykańską o udoskonalonym składzie. Kampania przypomina równieżkonsumentom o ciekawej i bardzo atrakcyjnej cenowo ofercieTelepizzy "2za1", dającej możliwość zakupu dwóch pizz w ceniejednej, codziennie w lokalu oraz w wybrane dni w dostawie.
W kampanii wykorzystano dystrybuowane do mieszkań kuponypromocyjno-reklamowe oraz plakaty, menuboardy i wobblery wewszystkich lokalach Telepizzy.
Promocja Telepizzy "Świat ma pizzy smak" będzie trwała odkwietnia do lipca 2008 roku.
Dołącz do dyskusji: Salt & Pepper promuje "Smaki Świata" Telepizzy