Samsung startuje z kampanią „Z Galaxy możesz”. Zaproszeni twórcy pokażą możliwości smartfonów Galaxy
Samsung rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Z Galaxy możesz”. Będzie ona promować zalety smartfonów Galaxy we współpracy z zaproszonymi twórcami. Kampania obejmuje działania w obszarze digital i w kanałach społecznościowych marki.
Jak zapowiada Samsung nowej kampanii „Z Galaxy możesz” mają towarzyszyć przewodnie wartości - wolność, otwartość i innowacje. Wraz z zaproszonymi do współpracy twórcami marka zachęca w niej użytkowników do eksplorowania świata Galaxy i odkrywania nowych możliwości dzięki innowacjom.
Spoty i kreatywne wyzwania
Zgodnie z zapowiedzią “Z Galaxy możesz” to kampania, w której Samsung zaprasza swoich obecnych i przyszłych użytkowników do poznania wartości stojących za marką Galaxy i przekonuje, że dzięki niej można przywyknąć do niezwykłego.
Czytaj także: Samsung promuje się na TikToku. Magda Berenda i Kuba Norek gospodarzami wydarzenia Unlocked It Live
Kampanię wprowadza spot prezentujący jeden dzień z życia dwójki bohaterów z perspektywy tajemniczego Narratora. Samsung obiecuje, że w ramach kampanii nie zabraknie również kreatywnych wyzwań dla użytkowników na kanałach social media marki.
Obecne działania mają podkreślać innowacyjne rozwiązania Galaxy, które nie tylko wspomagają użytkowników w codziennych wyzwaniach, ale dają wolność w wyrażaniu siebie i swobodę w realizowaniu nawet najbardziej kreatywnych pomysłów.
- Świat Samsung Galaxy jest bogaty i różnorodny. Jego znakiem rozpoznawczym, poza wciąż udoskonalanymi innowacjami, jest otwarta społeczność użytkowników, którzy cenią sobie wolność i możliwości, jakie daje im technologia - zaznacza Magdalena Sielachowicz- Nowakowska, szefowa marketingu w Samsung Electronics Polska. - Wierzymy, że innowacyjne produkty potrafią zlikwidować ograniczające nas bariery i otworzyć nas na nowe, ekscytujące doświadczenia, dając wolność ekspresji i wyzwalając w nas pokłady kreatywności. Z Galaxy nie musimy iść na kompromisy, a innowacje, które oddajemy do rąk naszych użytkowników pozwalają kreować własne, unikalne doświadczenia.
Kampania „Z Galaxy możesz” obejmie działania digital i aktywacje na kanałach social media marki. Za koncept oraz realizację kampanii odpowiada agencja VMLY&R Poland, a za zakup mediów dom mediowy Starcom. Spot w reżyserii Daniela Jaroszka wyprodukowała Papaya Films.
Czytaj także: Samsung: nowe laptopy Galaxy Book Pro i Galaxy Book Pro 360 (wideo)
Dołącz do dyskusji: Samsung startuje z kampanią „Z Galaxy możesz”. Zaproszeni twórcy pokażą możliwości smartfonów Galaxy