SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

SAR ogłosił skład Komitetu Organizacyjnego jubileuszowej edycji Effie

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło skład Komitetu Organizacyjnego 25. edycji konkursu Effie Poland 2024. Tworzy go 15 ekspertek i ekspertów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta. 

fot. SARfot. SAR

Komitet Organizacyjny Effie Poland jest ciałem decyzyjnym we wszystkich kwestiach regulaminowych, porządkowych, spornych, na każdym etapie organizacji i przebiegu konkursu. Obecnie Komitet pracuje nad zmianami w formularzach zgłoszeniowych, udoskonaleniem procesu zgłaszania, a także wyborem tegorocznego jury konkursu.

Komitet Organizacyjny 25. edycji Effie 2024 tworzą

   • Anna Barabasz-Sawińska, marketing Director CEE Beverages & head of marketing services, Grupa Maspex
   • Tomasz Bartnik, partner, One Eleven
   • Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland
   • Elżbieta Flasińska, B2C marketing director, Grupa Pracuj SA
   • Edyta Frąckowiak, COO, Co-Founder, numbers & intuition
   • Dagmara Gadomska, general manager, Publicis Worldwide
   • Michał Kociankowski, managing partner Synergion
   • Magda Kolenkiewicz, general manager, Starcom
   • Magdalena Kozanowska, vice president, COO & Partner, 180heartbeats + Jung v Matt
   • Małgorzata Majcher, chief strategy&innovation officer, DDB Warszawa
   • Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, managing director, OMD
   • Joanna Okła, CEO, EssenceMediacom
   • Michał Rutkowski, managing director, K2 Create
   • Elżbieta Twardowska, chief strategy officer, Ogilvy
   • Kamil Wiszowaty, CEO, Group One Media

Zmiany w kategoriach konkursowych Effie

Członkowie Komitetu zaktualizowali katalog kategorii konkursowych Effie 2024. Zamknięto kategorie Partnership i Automotive & Mobility, wcielając produkty i usługi z tej ostatniej do kategorii Consumer Goods i Services. Otwarto za to nową kategorię AI.

Zobacz: Polskie kampanie Clovin i McDonald's nagrodzone na Effie Europe 2023 

Redefiniowano kategorię Retail poszerzając ją o Marketplaces, Non-Profit & Public Service poszerzając o Political Service.

Modyfikacji uległy też E-Commerce & Omnichannel, Social Platforms & Influencers oraz ESG. Rozdzielono kategorię Launch/Relaunch, obecnie mamy osobną kategorię Launch dla kampanii nowych produktów i usług oraz kategorię Relaunch & Defend powstałą z połączenia dwóch bliskich sobie kategorii skoncentrowanych na aktywnych działaniach komunikacyjnych, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na zewnętrzne okoliczności biznesowe lub pozabiznesowe.

Zmianom uległa też kategoria dla strategicznych konceptów biznesowych i marketingowych, w których dział marketingu odegrał kluczową rolę, tj. Marketing & Business Solutions (MBS). 

Terminarz Effie 2024

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane  w okresie 1.01.2023 -31.03.2024 r. 

Prace będą przyjmowane w 3 terminach:
   • I termin: do 17.05.2024
   • II termin: do 07.06.2024
   • III termin: do 28.06.2024

Nagrody za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe zostaną wręczone 5 listopada w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie.

W ubiegłym roku podczas gali Effie Awards wręczono wręczono 70 nagród, z czego 5 złotych, 23 srebrne i 42 brązowe. Nie przyznano nagrody Grand Prix. Tytuł agencji roku otrzymała DDB Warszawa, agencji mediowej Starcom, a firmy roku McDonald’s.

Dołącz do dyskusji: SAR ogłosił skład Komitetu Organizacyjnego jubileuszowej edycji Effie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl