SAR ogłosił skład Komitetu Organizacyjnego jubileuszowej edycji Effie
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło skład Komitetu Organizacyjnego 25. edycji konkursu Effie Poland 2024. Tworzy go 15 ekspertek i ekspertów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta.
Komitet Organizacyjny Effie Poland jest ciałem decyzyjnym we wszystkich kwestiach regulaminowych, porządkowych, spornych, na każdym etapie organizacji i przebiegu konkursu. Obecnie Komitet pracuje nad zmianami w formularzach zgłoszeniowych, udoskonaleniem procesu zgłaszania, a także wyborem tegorocznego jury konkursu.
Komitet Organizacyjny 25. edycji Effie 2024 tworzą
• Anna Barabasz-Sawińska, marketing Director CEE Beverages & head of marketing services, Grupa Maspex
• Tomasz Bartnik, partner, One Eleven
• Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland
• Elżbieta Flasińska, B2C marketing director, Grupa Pracuj SA
• Edyta Frąckowiak, COO, Co-Founder, numbers & intuition
• Dagmara Gadomska, general manager, Publicis Worldwide
• Michał Kociankowski, managing partner Synergion
• Magda Kolenkiewicz, general manager, Starcom
• Magdalena Kozanowska, vice president, COO & Partner, 180heartbeats + Jung v Matt
• Małgorzata Majcher, chief strategy&innovation officer, DDB Warszawa
• Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, managing director, OMD
• Joanna Okła, CEO, EssenceMediacom
• Michał Rutkowski, managing director, K2 Create
• Elżbieta Twardowska, chief strategy officer, Ogilvy
• Kamil Wiszowaty, CEO, Group One Media
Zmiany w kategoriach konkursowych Effie
Członkowie Komitetu zaktualizowali katalog kategorii konkursowych Effie 2024. Zamknięto kategorie Partnership i Automotive & Mobility, wcielając produkty i usługi z tej ostatniej do kategorii Consumer Goods i Services. Otwarto za to nową kategorię AI.
Zobacz: Polskie kampanie Clovin i McDonald's nagrodzone na Effie Europe 2023
Redefiniowano kategorię Retail poszerzając ją o Marketplaces, Non-Profit & Public Service poszerzając o Political Service.
Modyfikacji uległy też E-Commerce & Omnichannel, Social Platforms & Influencers oraz ESG. Rozdzielono kategorię Launch/Relaunch, obecnie mamy osobną kategorię Launch dla kampanii nowych produktów i usług oraz kategorię Relaunch & Defend powstałą z połączenia dwóch bliskich sobie kategorii skoncentrowanych na aktywnych działaniach komunikacyjnych, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na zewnętrzne okoliczności biznesowe lub pozabiznesowe.
Zmianom uległa też kategoria dla strategicznych konceptów biznesowych i marketingowych, w których dział marketingu odegrał kluczową rolę, tj. Marketing & Business Solutions (MBS).
Terminarz Effie 2024
Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie 1.01.2023 -31.03.2024 r.
Prace będą przyjmowane w 3 terminach:
• I termin: do 17.05.2024
• II termin: do 07.06.2024
• III termin: do 28.06.2024
Nagrody za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe zostaną wręczone 5 listopada w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: SAR ogłosił skład Komitetu Organizacyjnego jubileuszowej edycji Effie