Scholz & Friends Warszawa, The Digitals i EM Lab zacieśniają współpracę w ramach grupy S/F
Agencje marketingowe Scholz & Friends Warszawa, The Digitals i EM Lab (należące do holdingu Mediacap) łączą się w grupę komunikacyjną S/F, w ramach której będą stopniowo integrować część swoich zasobów. Szefem grupy został Marcin Jeziorski, prezes Scholz & Friends Warszawa i wiceprezes Mediacapu.
- Dotychczasowa współpraca pomiędzy spółkami była bardziej deklaratywna niż realna. Nie wykorzystywaliśmy w pełni potencjału bliskiej relacji, choć już teraz mamy za sobą wspólnie realizowane i niezwykle udane kampanie takie jak choćby te dla marki Vectra z Wojciechem Mecwaldowskim w roli głównej. Dzięki integracji zasobów w ramach jednej grupy, pod jednym zarządem i jednym rachunkiem przychodów i wydatków nasze działania będą jeszcze efektywniejsze - wyjaśnia Marcin Jeziorski. - Ten ruch oznacza: szersze niż dotychczas kompetencje digital/social i aktywacyjne dla klientów Scholz & Friends Warszawa, wsparcie merytoryczne w zakresie budowania marek i platform komunikacyjnych dla klientów The Digitals i EM Lab, a dla nowych klientów - jeden, elastyczny model, w którym kupują zunifikowany produkt komunikacyjny - wylicza.
Jeziorski będzie kierował grupą komunikacyjną S/F jako CEO, raportować będą do niego managerowie poszczególnych spółek. Funkcję group creative directora w nowej strukturze objął natomiast Józef Dutkiewicz. Obaj zachowują swoje dotychczasowe stanowiska w Scholz & Friends Warszawa.
Przypomnijmy, że w bieżącym miesiącu Mediacap ogłosił kupno pozostałej części udziałów The Digitals, a Marcin Jeziorski został wiceprezesem holdingu.
W pierwszej połowie br. Mediacap (do którego oprócz Scholz & Friends Warszawa, Em Lab i The Digitals należą firma badawcza IQS i spółka technologiczna Edge Technology) zanotował 29,1 mln zł wpływów i 1,9 mln zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Scholz & Friends Warszawa, The Digitals i EM Lab zacieśniają współpracę w ramach grupy S/F