SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ścięty billboard w zimowej kampanii McDonald’s (foto)

W ramach kampanii reklamującej zimowe menu w restauracjach McDonald’s w Warszawie pojawił się przewrócony, ścięty billboard. Nietypową reklamę wymyśliła agencja DDB Warszawa.

Ścięty billboard ma właśnie taką formę, żeby sugestywniej reklamować prezentowaną na nim Kanapkę Drwala - jeden z elementów zimowego menu McDonald’s. Nośnik - przygotowany przez agencję DDB Warszawa - został ustawiony w centrum Warszawy, na rogu alei Jana Pawła II i ulicy Dzikiej.

>>> McDonald’s reklamuje się na rozkładzie jazdy na Dworcu Centralnym (wideo)



Cała kampania zimowego menu McDonald’s obejmuje też internet i same restauracje tej sieci (więcej o akcji). Za przygotowanie i przebieg wszystkich działań oprócz DDB Warszawa odpowiadają firmy 24/7 Digital, DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD i Twenty Four Seven PR.

Dołącz do dyskusji: Ścięty billboard w zimowej kampanii McDonald’s (foto)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam_Sh
pomysł dobry ale niezależnie od niego jest to psucie miasta (jak w sumie każdy outdoor co widać jak się pojedzie choćby do Sztokholmu gdzie nie ma ani jednej planszy i miasto wygląda zajebiście). Więc plus za pomysł i realizację ale większy minus za psucie i tak średnio ciekawego krajobrazu!
odpowiedź
User
ekspert
rewelacja!!!
odpowiedź
User
Adam_Sh
Namówiony do zakupu? ;)
odpowiedź