Sebastian Olszowy na nowym stanowisku w Leo Burnett
Sebastian Olszowy objął stanowisko marketing & new business directora w agencji reklamowej Leo Burnett. Poprzednio pracował w PZL.
Odpowiada za pozyskiwanie nowego biznesu oraz komunikację agencji Leo Burnett i G7 (należy do Grupy Leo Burnett).
Olszowy przez dwa ostatnie lata był dyrektorem zarządzającym agencji PZL (Grupa Leo Burnett). Jednak po tym, jak w listopadzie br. Kot Przybora i Iwo Zaniewski odkupili udziały od Publicis Groupe udziały i zostali jedynymi właścicielami PZL (więcej na ten temat), Olszowy musiał opuścić to stanowisko. Jego miejsce w tej agencji zajął Michał Nadgrodkiewicz.
Sebastian Olszowy już wcześniej pracował w strukturze Leo Burnett - zanim został zarządzającym PZL pełnił w niej funkcję client service directora.
Dołącz do dyskusji: Sebastian Olszowy na nowym stanowisku w Leo Burnett