52 tys. widzów ogląda nowy reality-show „Seniora chatka dla 4-latka” w TV Puls
Nowy reality-show „Seniora chatka dla 4-latka” w TV Puls oglądało 52 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
Pierwszy odcinek nowego cotygodniowego programu „Seniora chatka dla 4-latka” stacja TV Puls pokazała w niedzielę, 12 marca br. o godz. 18.00. Od drugiego tygodnia emisji cykl emitowany był w soboty o godz. 8.55. Średnia widownia premierowych odcinków (wyemitowanych w okresie od 12 marca do 6 maja br.) wyniosła 52 tys. osób. Przełożyło się to na 0,77 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,89 proc. w grupie 16-49 oraz 0,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Zdecydowanie największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który miał średnio 143 tys. widzów.
„Seniora chatka dla 4-latka” to polska wersja „Old People’s Home for 4 Year Olds”, brytyjskiego cyklu dokumentalnego stworzonego w 2017 roku dla Channel 4. Dotychczas format został zrealizowany w 15 krajach, m.in. w Australii, Kanadzie, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Portugalii i Szwecji.
Widzowie programu mogą oglądać, jak mieszkańcy domu spokojnej starości codziennie przez okres kilku tygodni spędzają czas z dziećmi w wieku przedszkolnym. W trakcie trwania programu eksperci analizują postępy fizyczne i psychiczne starszych uczestników oraz rozwój małych bohaterów.
Polską wersję formatu dla Telewizji Puls realizuje Klima Media. „Seniora chatka dla 4-latka” składa się z ośmiu godzinnych odcinków.
Udział TV Puls w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 2,90 proc.
Dołącz do dyskusji: 52 tys. widzów ogląda nowy reality-show „Seniora chatka dla 4-latka” w TV Puls