SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serial z Joanną Brodzik liderem, mimo mniejszej widowni

“Życie nad rozlewiskiem” - trzeci sezon serialu obyczajowego TVP 1 z Joanną Brodzik w roli głównej - śledziło mniej widzów niż poprzednią serię. Dał on jednak stacji pozycję lidera rynku tv. Wpływy z reklam wyniosły 16,9 mln zł.

Losy bohaterów “Życie nad rozlewiskiem” w każdą niedzielę ok. 20.20 oglądane była przez średnio 3,78 mln widzów, co dawało Jedynce w tym czasie 22,35 proc. udziału w grupie 4+ i tylko 17,40 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Nadawana jesienią ub.r. w TVP 1 poprzednia część opowieści zatytułowana “Dom nad rozlewiskiem” notowała lepsze wyniki - oglądało ją bowiem 4,46 mln osób, co dało stacji odpowiednio 26,32 proc. i 22,63 proc. udziału (dowiedz się więcej).

Mimo spadku widowni Jedynka zachowała pozycję lidera w paśmie emisji serialu w grupie 4+. Drugie miejsce zajęła stacja TVN, nadająca wówczas “Taniec z gwiazdami”, co przekładało się na 21,44 proc. udziału w rynku. Na trzecim miejscu znalazł się Polsat (“Tylko muzyka”, filmy fabularne; 15,74 proc.), a czwarta była Dwójka (“Kabaretowy Klub Dwójki”, “Czas honoru”; 11,73 proc.). W grupie 16-49 TVP 1 była trzecia za Polsatem i TVN.

Wpływy z reklam wyemitowanych przed i po odcinkach “Życia nad rozlewiskiem” wyniosły 16,9 mln zł. Na poprzedniej części opowieści Jedynka zarobiła 18,6 mln zł (dane cennikowe netto bez rabatów).


fot. TVP / Krzysztof Świeżak/Zoom

Z danych telemetrycznych wynika, że serial oglądały głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

Telewizja Polska prowadzi obecnie rozmowy na temat realizacji czwartej części serialu.


Widownia “Życia nad rozlewiskiem”

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
04-09-2011 3 907 297 24,35% 19,65%
11-09-2011 3 430 711 21,45% 15,59%
18-09-2011 3 285 751 20,08% 14,45%
25-09-2011 3 602 556 21,51% 16,14%
02-10-2011 3 707 607 22,21% 16,57%
09-10-2011 3 576 204 20,71% 14,42%
16-10-2011 3 464 449 20,42% 14,89%
23-10-2011 3 701 392 21,46% 17,18%
30-10-2011 4 005 015 23,29% 18,95%
06-11-2011 3 767 988 21,26% 17,22%
13-11-2011 4 119 710 24,01% 19,51%
20-11-2011 4 241 202 24,22% 19,78%
27-11-2011 4 278 215 25,40% 21,22%
Średnia 3 776 465 22,35% 17,40%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 1 – Życie 3 776 465 22,35% 17,40%
TVN 3 621 461 21,44% 17,46%
Polsat 2 658 706 15,74% 21,85%
TVP 2 1 981 488 11,73% 11,95%


Profil widowni produkcji

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 37,05% 77
Kobiety 62,95% 121
Wiek  4-9 1,43% 24
 10-15 3,79% 56
16 - 19 1,87% 33
20 - 24 2,77% 35
25 - 29 3,39% 38
30 - 34 4,66% 56
35 - 39 6,94% 94
40 - 44 5,89% 92
45 - 49 8,50% 124
50 - 54 11,03% 137
55 - 59 11,38% 147
60 38,37% 190
Wlk. miasta Wieś 49,98% 128
< 50 tys. 23,88% 99
50-100 tys. 6,48% 75
100-200 tys. 5,17% 64
> 200 tys. 14,49% 72
Zawód Top management 6,82% 79
Pracownicy średniego szczebla 13,39% 89
Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,01% 90
Emeryci 45,05% 175
Inni 16,73% 55
Wykształcenie Podstawowe 53,44% 118
Średnie 27,56% 93
Wyższe 13,78% 110
Inne 5,22% 41


 

Dołącz do dyskusji: Serial z Joanną Brodzik liderem, mimo mniejszej widowni

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
żenua
Scenariusz ostatniego sezonu tego serialu był napisany chyba tylko i wyłącznie pod product placement: akcja żadna za to co chwila albo kosmetyki, albo komórka, albo jakiś samochód
żenua
0 0
odpowiedź
User
vera
Liderem? To ciekawe. Hotel 52 i Szpilki na Giewoncie, których nikt nie nazywa liderami czegokolwiek zarobiły po 19 milionów z reklam
0 0
odpowiedź
User
woofcio
Bo Jedynka nie przerywa transmisji serialu reklamami.
0 0
odpowiedź