SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serwisy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” za darmo tylko dla prenumeratorów

Od początku przyszłego roku jedynie prenumeratorzy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” (oba dzienniki wydaje Presspublica) będą mogli za darmo korzystać w pełni z ich serwisów. Pozostali użytkownicy za wybrane treści będą musieli płacić.

Opłaty za unikalne i eksperckie treści z początkiem przyszłego roku zostaną wprowadzone w serwisach rp.pl, ekonomia24.pl i parkiet.com. „Dzięki temu możliwe będzie wzbogacenie internetowej oferty dla stałych czytelników o dodatkowe treści, rozbudowany serwis wideo, a także nowe odsłony specjalistycznych serwisów prawnych i ekonomicznych” - czytamy w komunikacie Presspubliki. Ponadto pojawią się ekskluzywne projekty przygotowywane z myślą o użytkownikach iPadów i innych urządzeń mobilnych. Jedynie prenumeratorzy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” otrzymają w ramach swoich pakietów nieograniczony dostęp do wszystkich dotychczasowych serwisów, archiwum oraz nowych, specjalistycznych tytułów i programów.

>>> Presspublica chce znów być rentowna i wejść na giełdę

Przypomnijmy, że Presspublica już półtora roku temu wprowadziła opłaty za czytanie w internecie „Plusa Minusa”, weekendowego dodatku „Rzeczpospolitej” (więcej o tym). Natomiast Grzegorz Hajdarowicz, który niedawno sfinalizował przejęcie całego wydawnictwa, niedługo po kupnie tygodnika „Przekrój” zmienił jego serwis internetowy na całkowicie płatny (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Serwisy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” za darmo tylko dla prenumeratorów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wydawnictwa cyfrowe
"Jakość kosztuje" twierdzi Rzepa. Jakość jest jednak pojęciem względnym i oby słowa i czyny razem szły w parze. Już niejeden zapowiadał nową jakość, rewolucję, a czytelnik nie miał co czytać. Szkoda, że najbardziej promuje się nieekologiczny papier prenumeratorów, a to nie ma nic wspólnego z "jakością".
http://4m-wydawnictwacyfrowe.blogspot.com/
odpowiedź