Na rynek wchodzi sieć klubów fitness Fit/One
W grudniu do Polski wchodzi niemiecka sieć klubów fitness Fit/One. Launch marki przeprowadza na naszym rynku dom mediowy Mediaplus (Group One).
Fit/One ma na terenie Niemiec i Austrii posiada dwadzieścia sal do ćwiczeń fitness. Na tych rynkach działa od 2014 roku.
14 grudnia sieć wchodzi na polski rynek. Pierwsza siłownia zostanie otwarta w Blue City, na powierzchni 5 tys. m2.
Mediaplus jest w pełni odpowiedzialny za launch oraz umocnienie pozycji nowej marki na rynku klubów fitness i siłowni w Polsce. Działania prowadzone pod hasłem "More than a gym", obejmują intensywną kampanię w radio, na nośnikach OOH i DOOH oraz ambienty w Warszawie. Kolejny etap kampanii, po otwarciu lokalu, potrwa do końca roku.
Za całość strategii mediowej i realizację działań odpowiada Mediaplus. Kreację materiałów przygotowała centrala Fit/One w Niemczech.
Dołącz do dyskusji: Na rynek wchodzi sieć klubów fitness Fit/One