SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sieć restauracji Arby’s przeprasza Pepsi, że zapomniała o jej reklamie

Amerykańska sieć restauracji Arby’s zapomniała wyemitować spot z reklamą Pepsi. Przeprasza za to partnera w specjalnym filmowym klipie.

W ramach kontraktu zawartego przez Pepsi i Arby’s sieć restauracji powinna w ciągu jednego roku wyprodukować i nadać w telewizji dwie reklamy promujące obecność napojów Pepsi w jej lokalach. Okazało się jednak, że w tym roku o jednej z tych reklam zapomniała.

- W tym roku prowadziliśmy skomplikowaną operację relaunchu naszych restauracji związanych z wprowadzeniem do menu typowo mięsnych potraw - tłumaczy Rob Lynch, szef marketingu Arby’s. - Wszyscy byli tak pochłonięci tą akcją, że po prostu wypadł nam z głowy obowiązek zareklamowania Pepsi. W rezultacie wyprodukowaliśmy i nadaliśmy tylko jeden zamiast dwóch spotów - wyjaśnia Lynch.

W obliczu zbliżającego się końca roku koncern Pepsi wysłał do szefów Arby’s mail z przypomnieniem, że sieć powinna wyemitować jeszcze jedną reklamę mówiącą o tym, że napoje amerykańskiego giganta są dostępne w restauracjach Arby’s. Dopiero wówczas kierownictwo Arby’s przypomniało sobie o sprawie. Niestety było już za późno, gdyż budżet reklamowy na 2014 r. został zamknięty.

W tej sytuacji Arby’s postanowiła w nietypowy sposób przeprosić swojego biznesowego partnera umieszczając w internecie krótki klip, w którym główną rolę gra zmrożona szklanka pełna Pepsi, a głos spoza ekranu mówi: „Mieliśmy w tym roku zrobić dwie reklamy o Pepsi. Ale zapomnieliśmy o tej drugiej. Więc oto ona”.

Arby’s to druga co do wielkości w USA sieć restauracji szybkiej obsługi. Serwuje głównie kanapki oraz zimne przekąski i prowadzi w całych Stanach Zjednoczonych ponad 3,4 tys. lokali.

Dołącz do dyskusji: Sieć restauracji Arby’s przeprasza Pepsi, że zapomniała o jej reklamie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dubi
A co na to Pepsi?
0 0
odpowiedź
User
D-sub
Sprytne posunięcie PR. Gdyby nie intrygujący tytuł, nigdy bym takiej reklamy nie obejrzał.
0 0
odpowiedź