Soczyste i orzeźwiające napoje w nowej reklamie Hortexu (wideo)
Firma Hortex wystartowała z najnowszą kampanią swoich napojów. Za strategię i koncepcję działań odpowiada zespół Opus B.
Rusza nowa kampania napojów Hortex oparta na idei „Bardziej soczyste? Czy bardziej orzeźwiające?”. Marka namawia konsumentów do samodzielnego spróbowania i podjęcia decyzji jakie tak naprawdę są napoje Hortex.
- Zależało nam na stworzeniu wyróżnialnego i istotnego dla grupy docelowej przekazu, który zbuduje silne powiązanie napojów Hortex z soczystym orzeźwieniem - tłumaczy Tomek Kosiński, creative director w Opus B.
Kampania prowadzona jest w internecie. Jej adaptacją zajęła się Asap&Asap. Strategię i koncepcję działań przygotowała agencja Opus B.
W swoich ostatnich kampaniach Hortex promował gotowe dania mrożone, a bohaterem reklam był Mateusz Gessler.
Dołącz do dyskusji: Soczyste i orzeźwiające napoje w nowej reklamie Hortexu (wideo)